World Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu World Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

World Disney

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

10 Mei 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen begon natuurlijk voor de kids met een frisse duik in het zwembad. Daarna zijn we wat boodschappen gaan doen bij de Walmart (gelijk ook disney shirts gekocht). Daarna doorgereden naar World Disney. Om 15:00 uur reden we het parkeerterein van Disney op. Nadat we de auto geparkeerd hadden, konden we gelijk met het treintje mee naar de monorail of boot. We kozen voor de monorail. Eenmaal in het park kwamen we gelijk pluto tegen, Jayden heeft een handtekeningen boekje, dus z'n eerste handtekening was gezet.

Het park is erg gaaf! Omdat het moederdag was, kreeg ik van verschillende medewerkers een bloem aangeboden. We mochten ook al gratis parkeren omdat het moederdag was! Lache hoor, meneer disney is erg attent ;)

We zijn in een aantal attracties geweest, Winnie de pooh, Peter Pan, Sneeuwwitje, Smal world, pirates of the caribbean, splash, Jungle tour, en een spookhuis wat de kinderen erg erg interesant vonden. Nog een keer riepen ze in koor.
Voor we het wisten was het 20:50 en moesten we snel een plekje vinden voor het vuurwerk. In een woord... adembenemend!