Shoppen en eten bij T-Rex - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Shoppen en eten bij T-Rex - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Shoppen en eten bij T-Rex

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

09 Mei 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Om 8.30 uur lagen we met z'n allen al in het zwembad. Heerlijk hoor vanuit je bed zo hup het zwembad in!
We zijn smiddags naar de prime-shopping mall geweest, en zijn vooral voor de kinderen goed geslaagd. Voor ons zelf willen we van de week nog een keer terug. (wat rot nou) ;)

Na het shoppen mocht Jayden kiezen waar we gingen eten, natuurlijk koos hij voor het T-REX restaurant! Hier moesten we een behoorlijke tijd wachten omdat het erg druk was. Maar we hebben ons vermaakt met disney winkels kijken! En deze disney winkel was ZO graag, dat Rody en ik elkaar weer eens kwijt waren!!! Het grote voordeel dat Ro zo lang is, want na een kwartier zoeken vond ik hem bij een van de tig uitgangen! (wat een giller he!!). Het T-Rex restaurant bestaat nog niet zo lang. Omdat de reuze dino's zo echt lijken is het voor de kinderen een feestje om er te eten. Ze keken hun ogen uit.

• 13 Mei 2009 - 15:22

Narda:

OOOOOO wat gaag die foto`s xxxx mumsje