World Disney 2 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu World Disney 2 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

World Disney 2

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

11 Mei 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Na de space shuttle lancering besloten we om nog even langs world disney te gaan. Het park zou tot 22:00 uur open blijven en we wilde graag de lichtjes parade zien.

Toen we aankwamen was de move it, shake it, celebrate it, street party net bezig. We konden zo achter de optocht aan het plein op lopen, waar goofy, mickey en andere heerlijk stonden te dansen, en waar wij het publiek mee moesten dansen. Het was een feestje om dit swingspectakel te zien en om mee te dansen. Alleen wat minder omdat het zo'n 38 graden was ;) Nadat we uitgedanst waren en de disney figuren weer weg waren zijn we een ander gedeelte gaan bekijken. Het was vandaag een stuk drukker in het park. Zoveel mensen op maandag!

Toen we bij Mickey en Mini wilde gaan staan voor een handtekening bleek Jayden z'n boekje kwijt te zijn! gelukkig stond er alleen nog de handtekening van Pluto in (Waarschijnlijk heeft een kind het boekje uit de buggy gehaald. Want daar lag hij onder de kap van Jenna. We hebben Jayden beloofd de volgende keer een nieuw boekje te kopen, hij was er zo trots op.

We wilde graag de lampjes parade zien en zijn op tijd een plekje gaan zoeken. Al die lampjes...... De kids zaten bij Rody op schoot, ik zag Jenna alleen maar zwaaien! Toen het afgelopen was begon ze te huilen...... en riep... meer.... meer..... meer.....

De meeste mensen bleven zitten voor het vuurwerk, deze hadden we al gezien, Jayden wilde ZOOOO graag nog een keer in het spookhuis... dat hebben we gedaan ;)

Ondertussen zijn de kiddies van ons een beetje moe van het laat naar bed gaan. Morgen wilde we naar Hollywood studio's, deze slaan we over. We gaan nu lekker uitslapen, natuurlijk zwemmen, en zien wel wat we smiddags gaan doen. In ieder geval gaan we morgen rustig aan doen, en savonds de kids vroeg naar bed, even bijtanken....

• 13 Mei 2009 - 08:00

Oma En Opa.:

Echt een dans spectakel!!!!