Relax dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

12 Mei 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen om 10 uur opgestaan, ontbijt aan het zwembad.
De hele ochtend verder aan het zwembad gezeten, ijsje erbij, heel relax gedaan.

Jenna lekker middag slaapje in bed, Jayden nog een keer extra in het zwembad gesprongen, de grootste pret.

Nadat Jenna wakker werd, zijn we nog even terug naar de outlet mall gereden. Het begon erg donker buiten te worden, en toen we aankwamen onweerde het en regende het echt heel hard! Zat er ook wel in, het was zo benauwd warm de laatste dagen. Gewoon te... onder de buien door hebben we ons prima vermaakt, rennend van de ene winkel naar de andere en de laatste leuke kleding gekocht, ik kan wel blijven kopen hier :), tussen door ook nog even gegeten, en rond een uur of 20:00 reden we terug naar ons huis. Kids nog even wat fruit en naar bed. Morgen gaan we de hele dag terug naar World Disney. (Hopelijk is het nu niet zo heel druk)

Doordat de kinderen lekker vroeg op bed lagen, kon ik weer even de weblog bij werken. Ro ligt sport op tv te kijken, wij gaan straks ook vroeg slapen. Dan kunnen we er morgen weer tegen aan ;)

• 13 Mei 2009 - 06:17

Claudia:

Fijn om weer van jullie te horen! Maar kan me goed voorstellen dat je er ff geen puf voor had, jullie maken zoveel mooie dingen mee en intussen zullen jullie ook wel aardig moe zijn! Wat gaaf dat jullie die lancering hebben gezien zeg! Dat kunnen niet veel mensen zeggen (behalve Amerikanen dan). Meiden en jongens, geniet er nog maar even lekker van! Jullie komen straks in een heerlijk spik en span schoon huisje binnen in de Van Veendijk met heel veel mooie herinneringen aan The States! Veel liefs,
    Claudia

• 13 Mei 2009 - 07:54

Oma En Opa..:

Heerlijk om een dagje rustig aan te doen.

Jullie zien er inderdaad relexed en bruin uit.

Wij wensen jullie heel veel plezier in World Disney en hopen dat het lukt met Jayden zijn boekje.

XXXX
    Oma en Opa.

• 13 Mei 2009 - 12:38

Inge:

heerlijk je blogjes zal ze gaan missen straks!!!!

Lieverd geniet nog lekker die laatste daagjes dikke kus!!!!!!!!

• 13 Mei 2009 - 15:41

Erika:

He liefje,

Ik gun je deze reis echt heel erg hoor, dat is het niet, maar ik vind dat je nu wel weer eens thuis mag komen!!!!
    Ik mis je ENORM, en wil gewoon weer bij kletsen!!!

Hier verder alles prima!!

DIKKE KUS!

• 13 Mei 2009 - 19:36

Carla:

Howdy guys!Ik kan niet wachten tot je er weer bent om alles in geuren en kleuren van je te horen. In the meanwhile...Sophia mist Jay hééééél erg en wanneer komt-ie nou weer terug??? Doe Jay een extra dikke knuffel van Sophia en zie je binnenkort weer terug in de gezelligste straat van NL!!Greetz...