Mission: STS-125 - Reisverslag uit Titusville, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Mission: STS-125 - Reisverslag uit Titusville, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Mission: STS-125

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

11 Mei 2009 | Verenigde Staten, Titusville

WE HEBBEN HEM GEZIEN!!! we hebben gewoon een echte space shuttle lancering gezien! IN REAL LIFE!! Dit verzin je toch niet! whaha

Het was wel ff aanpoten, want de kids wilde liever in het zwembad blijven liggen, manlief was ook niet echt vooruit te branden :) Maar ik heb iedereen op tijd in de auto weten te krijgen, het was een uur en een kwartier rijden. Alleen was het natuurlijk erg druk onderweg. En was ik nog erg bang dat we het door de drukte (shuttle spotters) niet zouden halen. MAAR..... we hadden het gehaald. We hadden zelfs nog 20 minuten over om een mooi plekje te zoeken. We zaten in het plaatsje Titusville in het space vieuw park precies tegen over de shuttle. We keken er zo hup tegen aan!!

In dit park was live audio met wat er aan de overkant precies gebeurde. Het was een grote mensen massa. Maar wij zaten prima. En ja hoor, om 2.01 uur zagen we een enorme rook massa. En daar ging hij..... recht omhoog!!! een grote vuurbal, lijnrecht....... Even weg door de wolken, maar hup weer terug... je hoorde mensen echt heel enthousiast zijn. Zelf schoten de tranen in m'n ogen. Dit was echt heel heel gaaf en bijzonder om te zien! Na een minuut of 3 zag je niks meer en bereikte het geluid van de space lancering onze kant. ENORM! Daarop stonden de mensen op en gingen er weer vandoor..... zo ook wij.....

• 13 Mei 2009 - 07:40

Oma En Opa.:

DIT IS GAAAAAAAAAAF!!!!!!

Echt niet te geloven wat jullie allemaal mee maken, GEWELDIG!!!!!

Wil Jayden nu ruimtemannetje en Jenna ruimtevrouwtje worden????

Wat een duidelijke foto's, live zal het nog mooier zijn geweest. We begrijpen je traantje Jaime. En die oude man hoe vond die het?

Shuttle kusjes,
    Oma en Opa.

• 13 Mei 2009 - 17:38

Diane:

En nu ben ik pas echt JALOERS!!!! Echt fantastisch dit!