Aftellen - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

11 Mei 2009 | Verenigde Staten, Florida

We zijn aan het aftellen!! want ALS het doorgaat, zijn wij over 3 uur en 12 minuten getuigen van de lancering van de de Atlantis STS-125 space shuttle! We zullen hem vanuit het plaatsje Titusville volgens andere kenners prima kunnen zien.

Spannend!!!

groetjes vanuit hier..

ps: ik weet dat ik achter loop met blogjes schrijven en de foto's, maar geloof me, de dagen vliegen voorbij, het is zo gaaf. Ik kom er op dit momtent gewoon niet aan toe. :)

We slijten onze dagen met alleen maar leuke dingen ;)

• 11 Mei 2009 - 14:53

Erika:

Meisje, geniet nog van die laatste 5 dagen, je moet ook nog wat bewaren om gewoon te kunnen vertellen hoor!! ;)

Dikke kus!!!!

Oooh super dat je een lansering gaat meemaken! Ik heb dan wel weer een landing meegemaakt, ook best stoer als je de shuttle zo boven je hoofd voorbij ziet zweven!!!

Dikke kus voor jou!!!!!!

• 11 Mei 2009 - 17:34

Lianne :

Hoii Jaime, Rody en kids ! :-)

Beetje late reactie, maar wat hebben jullie toch ontzettend veel gedaan en gezien zeg ! Hoop dat je heerlijk hebt genoten Jaime !! :) Ontzettend leuke foto's !
    Zo krijg een ieder toch zin om zo'n lange vakantie te gaan doen, met camper, geweldig lijkt me dat !

Nou meis geniet er nog even van en hoor / zie je vast snel weer !

Liefs + kus Lian

• 11 Mei 2009 - 18:07

Frans:

He luidjes, dat jullie helemaal daar naartoe gaan, het is hier LIVE op Tv (Discovery) hahahha, Nog veel plezier Grtzzz. The Icefarmer !

• 11 Mei 2009 - 18:47

Diane:

Kicken!!!

En zoals Erika al schrijft, geniet van de laatste dagen en bewaar die verhalen totdat je terug bent:)

Kissies,
    Di.

• 12 Mei 2009 - 09:09

Sylvia:

Wauw ziet er gaaf uit die spaceshuttle! En geniet inderdaad nog lekker van je vakantie, voo je het weet is het voorbij, dus dat logje komt later wel hoor ;-)

Jullie hebben echt een supervakantie volgens mij!

Groetjes,
    Syl

• 12 Mei 2009 - 10:17

Juf Lisan:

Hoi Jayden,

Bedankt voor je kaart! Hij hangt in de klas! De kinderen dachten dat de krokodil echt was! Je maakt leuke dingen mee!

Geniet van jullie vakantie!

Groetjes van alle kinderen en juf Lisan

• 12 Mei 2009 - 17:17

Oma En Opa.:

EN HEBBEN JULLIE UM GEZIEN?????

Leuk dat de foto van Jayden en de Krokodil in de klas hangt. Zo kunnen alle klasgenootjes mee genieten. Ze zullen hem best missen.

Lieve alle vier, geniet nog van de laatste dagen in Amerika.

Veel plezier in Disney

Knuffels,