Naar huis - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

15 Mei 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Mijn laatste blogje vanuit Florida. Tjee wat zal ik het hier gaan missen!

Ik zal thuis de laatste dagen nog bloggen, Animal Kingdom van Disney was een verrassend park. Alleen jammer dat hij om 17:00 uur al dicht ging.

Alle spullen zijn ingepakt, we zijn klaar voor vertrek!! Het liefst bleef ik nog een week of 2, gewoon lekker niks doen, luieren, genieten... nog langer vakantie houden :) Deze maand is omgevlogen. we hebben een hoop gezien, gedaan en beleefd. En vooral ontzettend genoten!

Ik heb met veel plezier deze weblog bijgehouden. Hij is maar liefst 8700 keer bekeken!! Wow!! Ik vond jullie reacties ook altijd erg leuk!! En sommige waren zelfs verassend LEUK! THANKS! Deed ons goed!
Wat ik me eigenlijk ook wel afvraag, wie zijn de mensen die hebben meegelezen maar nooit een reactie hebben geplaats?

Groetjes en tot in Nederland....
Jaime, Rody, Jayden en Jenna...

Nederland....oa...weer werken, Jay naar school, weer gezond eten, regels, DE 3 RRR's onee 4 => regen, klompen (hihi), en nog heel lang na genieten van onze vakantie AMERIKA!!

  • 15 Mei 2009 - 06:01

    Claudia:

    Time flies when you're having fun!;-( Zal de bloggies missen! Hele goede terugreis toegewenst! We zien jullie snel weer in de Van Veendijk! En ik ben heel erg nieuwsgierig naar de rest van de foto's!

    liefs,
    Claudia

  • 15 Mei 2009 - 06:32

    Inge:

    Lieverds,

    Wat vliegt de tijd....en wat hebben jullie het fijn gehad!!!! Hoop dat jullie lekker zijn uitgerust en dat je batterijtjes weer zijn opgeladen om het gewone leventje weer op te pakken!! Hele goede terugreis en we gaan snel even afspreken en dit keer ECHT!

    Love ya, Kus Ing

  • 15 Mei 2009 - 07:30

    Diantha:

    Ha Meid,

    Ahum, ik denk dat ik een van diegene ben die je gevolgd heb en weinig reactie heb geplaatst.

    Het was net of we van NL ook even Amerika aandeden.

    Je bent trouwens een Top promoter voor vakanties met campper in Amerika. Je hebt me overtuigd. Maar ja het is wel sparen he...

    Tot in Nl, goede terugreis,

    Groetjes Diantha

  • 15 Mei 2009 - 07:36

    Diane:

    Ja de tijd vliegt! Zo ben ik nog aan het uitzwaaien en over ongeveer 24 uur kan ik jullie weer "binnenhalen". Lekker hoor, mijn buufdinnetjes en vriendjes weer terug. Ik ben er blij mee... hahaha sorry!

    Ik ben reuze benieuwd naar alle verhalen die de Blog niet hebben gehaald. We hebben een boel bij te kletsen:)

    Tot snel lieve mensen....

    Kus van Di.

  • 15 Mei 2009 - 08:42

    Erwin En Annemiek:

    Goeie reis zometeen!!!

    Groetjes,

    Erwin en Annemiek

    PS: Rody hoeft zicht geen zorgen te maken, we hebben nog wat werk voor hem laten liggen... ;-)

  • 15 Mei 2009 - 09:36

    Lisette:

    Het was (en is) erg leuk om jullie verhalen te lezen. Alleen gaat het bij ons nu ook wel erg kriebelen om die Amerika reis in een camper te maken!! Nog even wachten tot Rosalie wat ouder is...
    Tot snel
    groeten vanuit een regenachtig Den Haag
    Lisette, Marc, Casper en Rosalie

  • 15 Mei 2009 - 09:44

    Oma En Opa.:

    We zullen de bloggies missen maar vinden het zoooooo heerlijk dat jullie weer thuis komen.
    Wat zullen Jayden en Jenna wel niet te vertellen hebben, we zijn benieuwd.

    BEDANKT VOOR ALLE BLOGGIES!

    Jullie gaan nu Amerika afsluiten maar thuis lekker nagenieten.

    Lieve Jaime,Rody,Jayden en Jenna EEN VOORSPOEDIGE TERUG REIS!
    Hopelijk zonder vertraging.

    TOT GAUW!!!!
    LOVE YOU,
    Oma en Opa.

  • 15 Mei 2009 - 10:43

    Reina:

    ja zo gaat het he weer naar huis vind het ook jammer voor jullie ik geniet er ook van als mijn kleine nichtje en man en de kids het naar hun zin heben maar ik hoop dat jullie een goede reis terug heben nou tot ziens in nederland groetjes van je tante

  • 15 Mei 2009 - 18:16

    Angelique:

    Hoi 3 J"s en R

    Ik zal je Bloggies erg missen

    goede terug reis

    een fan

  • 15 Mei 2009 - 18:20

    Priscilla:

    Een hele goede terugreis toegewenst!
    xxx Priscilla

  • 16 Mei 2009 - 10:13

    Martine:

    Hai Jaim!

    Wat hebben jullie het geweldig gehad! En leuk om dat allemaal te lezen en de foto's te zien. Had inderdaad nog geen reactie geplaatst,maar bij deze dus!

    En ja,wat die regen betreft, Neem vooral die zon mee dan belooft het hier ook nog een mooie zomer te worden!

    Liefs, Martine

  • 17 Mei 2009 - 17:30

    Freya:

    Haai, ik heb altijd gelezen maar niet zoveel gereageerd....

    Dikke kus en welkom terug!

  • 17 Mei 2009 - 18:15

    Josine:

    Wat een leuke vakantie hebben jullie gehad zeg, zoveel gedaan en gezien, ik krijg er ook weer zin in!

    Groetjes, Josine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Amerika 2009

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Naar huis

14 Mei 2009

Animal Kingdom

12 Mei 2009

Relax dagje

11 Mei 2009

World Disney 2

11 Mei 2009

Mission: STS-125
Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 906
Totaal aantal bezoekers 63417

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: