Orlando - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

07 Mei 2009 | Verenigde Staten, Florida

Om 9:00 uur reden we naar het vliegveld, omdat we eerst de auto wilde ophalen voordat we de camper gingen inleveren. De autoverhuur stond niet gemakkelijk aangegeven, waardoor we nog best een tijd rond gereden hebben. Rody pakte per ongeluk een verkeerde afslag waardoor we ineens met dat enorme ding voor een veel te lage garage stonden. Nu kunnen we er om lachen maar dat moment was niet leuk. Want ondertussen stonden er al auto's achter ons, en konden wij er niet uit. Ik de auto uitgestapt en heel vriendelijk die bestuurders gevraagd of die via het gras wilde. Nou nou, wat een klus om die Motorhome er weer uit te krijgen. Gevaarlijk ook, want ik moest uiteindelijk op het punt gaan voor de afslag. Gelukkig was er een Amerikaan, met dido auto, die stopte en Ro er uit liet komen. PJIEUWWWW... maar we moesten daar parkeren anders konden we niet naar de autoverhuur. Uiteindelijk ben ik de auto gaan halen. En met Rody heb ik afgesproken afrit noord en dan bij de eerste benzinepomp. Rody sprak met mij iets anders af bleek later. Nou ik naar binnen. In de hoop m'n man en kinderen nog terug te vinden, en in de hoop dat ik in een automaat kan rijden. Maar goed, auto die we hadden had niet zoveel bagage ruimte, dus besloot ik een grotere te nemen ;)

Ik moest naar de andere kant van het gebouw, daar autostoeltjes uitzoeken, en daar mocht ik ook gelijk een auto uitzoeken. Ik vond die blauwe wel stoer!! ;)
Dus ik hup erin, sleutel erin.... en nu???? daar zit ik dan. Ik ben alleen maar schakel gewend, ik weet dat automaat gemakkelijk is, maar dan moet je wel ff weten hoe dat werkt?!!!??? de auto stond geparkeerd voor een kantoortje waar mannen in uniform aan het werk waren. Dus ik uit de auto. Naar binnen, vriendelijk gevraagd wie mij even snel een uitleg kon geven voor een automaat. En zo reed ik 10 minuten later de parkeer garage uit op zoek naar exit noord naar de bezinepomp. Dat rijden ging me best gemakkelijk af! Nu nog m'n man en kinderen vinden.

Afslag noord, joepie, benzinepomp, joepie... alleen geen Rody en Camper te bekennen. In geen velden en wegen. Na een minuut of wat ben ik weer terug gereden, nope... weer terug naar benzinepomp. NOPE!!! Ik dacht ik kan wel blijven rijden, maar daar vind ik hem echt niet mee. En ik moest nog plassen ook. Ik besloot een plasstop te maken. Nadat ik weer naar buiten liep, kwam RO aanrijden!!
Wat was het geval, meneer had voor zich zelf afgesproken bij de blauwe pakeer zone (voor groot vervoer!) DUH!!!! Hij was terug gegaan naar de autoverhuur en deze mevrouw had gezegd bij de benzinepomp exit noord. Gelukkig had ik dat haar verteld. Maar goed, we zijn elkaar ruim een uur kwijt geweest gok ik.

Rody met Jenna in de camper, Jayden ondertussen bij mij in de auto, de camper terug brengen. Het was zo ieder uur wat je later komt betaal je 30 dollar. Nee zeg, geeft onze Tom niet goed aan waar we moeten zijn! Anderhalf uur later kwamen we aan. Gelukkig was deze man zo lief en heeft die 60 dollar weer van onze rekening gehaald. We hadden geen schade of andere rare dingen, dus heel snel was alles afgehandeld en waren we op weg naar de winkel voor boodschappen.

OM 16:00 uur konden we de sleutel ophalen van ons huisje. En om 17:00 uur lagen de kids in het zwembad.

Svonds zijn we nog gaan eten down town disney, bij het rainforest cafe, en hebben we er wat gewandeld. Er is zoveel te zien!!!

  • 09 Mei 2009 - 08:14

    Inge:

    Meisje toch....ik zie het helemaal voor me....jij helemaal blij dat je kon rijden en het kon vinden....poeh wat moet je je naar gevoeld hebben dat uur!!!!! Gelukkig is het goed gekomen......

  • 09 Mei 2009 - 08:54

    Oma En Opa.:

    Weer een spannend verhaal. Gelukkig is alles goed gekomen.

    Jaime, dus jouw volgend autootje wordt een automaat?

    Groetjes,
    Mam en Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Amerika 2009

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Naar huis

14 Mei 2009

Animal Kingdom

12 Mei 2009

Relax dagje

11 Mei 2009

World Disney 2

11 Mei 2009

Mission: STS-125
Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 63440

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: