Ons huisje - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Ons huisje - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Ons huisje

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

07 Mei 2009 | Verenigde Staten, Florida

Ons huisje blijkt helemaal niet een "huisje" te zijn. Maar is een vrijstaand riante villa met zwembad!

Natuurlijk wisten we dat al toen we hem boekte, maar als je daadwerkelijk je eigen parkeerplaats voor de carpoort komt oprijden, de sleutel in het slot steekt en naar binnen loopt, zeg je alleen maar ooohhh ooooohhhhh en kijk je je ogen uit. Jenna d'r reactie was al oohhhohhh met een big smile! Jayden zag het zwembad en wilde gelijk zwemmen!

Het huis heeft 3 slaapkamers, 2 eetgedeeltes, 2 badkamers en 2 woonkamers. Groot genoeg voor ons viertjes dus.

Jenna ben ik al twee keer kwijt geweest hier. Dan roep ik haar en geeft ze gewoon geen antwoord.

Jayden heeft al 2 kikkers het leven gered in het zwembad, want die springen er per ongelijk in en kunnen er niet meer uit.

Ik zal snel even wat foto's erop zetten. Maar ik kom tijd te kort hiero ;)

• 09 Mei 2009 - 08:57

Oma En Opa.:

Er is genoeg ruimte, wij komen er aan.

Een eigen zwembad... JOEPIE!!!!

Jenna wel bij je mam, pap en Jay blijven hoor!

Veel plezier,
    Oma en Opa.

• 09 Mei 2009 - 09:34

Diane:

Jayden de kikker-redder. Een mannetje naar mijn hart;-)

xxx

• 09 Mei 2009 - 09:38

Diane:

Jayden de kikker-redder. Een mannetje naar mijn hart;-)

xxx

• 09 Mei 2009 - 09:40

Erika:

Wat klein joh!!
    Dat niet iedereen zijn eigen badkamer en woonkamer heeft, en niet eens iedereen een eigen slaapkamer, belachelijk!

Ik zou mijn geld terug vragen als ik jullie was!

whahahahahahahahahaahahaha