Ons huisje - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Ons huisje - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Ons huisje

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

07 Mei 2009 | Verenigde Staten, Florida

Ons huisje blijkt helemaal niet een "huisje" te zijn. Maar is een vrijstaand riante villa met zwembad!

Natuurlijk wisten we dat al toen we hem boekte, maar als je daadwerkelijk je eigen parkeerplaats voor de carpoort komt oprijden, de sleutel in het slot steekt en naar binnen loopt, zeg je alleen maar ooohhh ooooohhhhh en kijk je je ogen uit. Jenna d'r reactie was al oohhhohhh met een big smile! Jayden zag het zwembad en wilde gelijk zwemmen!

Het huis heeft 3 slaapkamers, 2 eetgedeeltes, 2 badkamers en 2 woonkamers. Groot genoeg voor ons viertjes dus.

Jenna ben ik al twee keer kwijt geweest hier. Dan roep ik haar en geeft ze gewoon geen antwoord.

Jayden heeft al 2 kikkers het leven gered in het zwembad, want die springen er per ongelijk in en kunnen er niet meer uit.

Ik zal snel even wat foto's erop zetten. Maar ik kom tijd te kort hiero ;)

  • 09 Mei 2009 - 08:57

    Oma En Opa.:

    Er is genoeg ruimte, wij komen er aan.

    Een eigen zwembad... JOEPIE!!!!

    Jenna wel bij je mam, pap en Jay blijven hoor!

    Veel plezier,
    Oma en Opa.

  • 09 Mei 2009 - 09:34

    Diane:

    Jayden de kikker-redder. Een mannetje naar mijn hart;-)

    xxx

  • 09 Mei 2009 - 09:38

    Diane:

    Jayden de kikker-redder. Een mannetje naar mijn hart;-)

    xxx

  • 09 Mei 2009 - 09:40

    Erika:

    Wat klein joh!!
    Dat niet iedereen zijn eigen badkamer en woonkamer heeft, en niet eens iedereen een eigen slaapkamer, belachelijk!

    Ik zou mijn geld terug vragen als ik jullie was!

    whahahahahahahahahaahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Florida

Amerika 2009

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Naar huis

14 Mei 2009

Animal Kingdom

12 Mei 2009

Relax dagje

11 Mei 2009

World Disney 2

11 Mei 2009

Mission: STS-125
Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 63429

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: