Daytona Beach - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Daytona Beach - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Daytona Beach

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

06 Mei 2009 | Verenigde Staten, Florida

Nu was het Jenna die heerlijk heeft uitgeslapen, mevrouw werd om 9:15 uur pas wakker! Ze heeft gelijk ook! Al die drukke lange dagen :)
Na een lekkere douche een eitje op brood, zijn we op naar het strand gegaan. Daytona Beach is 1 van de beroemdste stranden van Amerika. Hier mag met met de auto op het strand rijden (hebben wij niet gedaan hoor, stel je voor dat ons huisje op wielen vast komt te zitten in het zand!) Gelukkig vonden al snel een parkeerplek en na dat we de kids hadden ingesmeerd, een hoop limo in de tas hebben gedaan, zijn we het strand op gegaan. De kinderen gilde van plezier, want ze konden lekker spetteren met de zee, en spelen met het fijne witte zand!

Na anderhalf uur, zijn we een stukje in de omgeving gaan wandelen, onder een fontein gaan staan, lekker een ijsje gegeten, wat toeristische winkeltjes ingelopen en Rody en Jayden hebben samen nog geracet in een raceauto. De mannen hadden natuurlijk dikke pret. Daytona staat namelijk ook bekend om z’n autorace “ Daytona 500”

Daarna op de pier in een gondel baan, we hadden 2 gratis kaartjes gekregen bij het parkeren. En ja als iets gratis is… moet je er natuurlijk ook gebruik van maken ;) Jenna bij haar papa en Jayden bij mij, man o man, dit was niet leuk! HOOG!! Rody dacht er ook zo over, maar helaas we zaten er al in. Op zich wel super mooi uitzicht zo hoog boven zee en natuurlijk hele mooie foto’s kunnen schieten.

Om 16:00 uur, verlieten we Daytona beach, en reden we naar Orlando wat een uurtje rijden was. Aangekomen, nog even gespeeld in de speeltuin, gegeten en de kids gedoucht. Kids om half 9 naar bed, en wij alvast wat spullen ingepakt en opgeruimd. Morgen moeten we helaas de camper inleveren. We rijden eerst naar Alamo autoverhuur, waar we de auto op halen. Ik rij dan achter Rody aan om de Camper weg te brengen, daarna gaan we boodschappen doen en om 16:00 uur mogen we in ons huisje. Ben benieuwd. Hiermee gaan we dan jammer genoeg onze laatste fase van de vakantie in :(

• 08 Mei 2009 - 08:57

Diane:

Heerlijk zo'n dagje strand! Even alle energie eruit. Wat zullen die kids heerlijk geslapen hebben:-)

Het was wel erg rustig op het strand.. maar daardoor kan je wel alles goed in de gaten houden.

Groetjes!

• 08 Mei 2009 - 22:59

Oma En Opa:

Hallo liefjes,

Een dagje strand, wat heerlijk!
    Zoooo lief broer en zus.
    De foto met z'n vieren, lol, lol, lol.

Hopelijk is alles goed gegaan met het inleveren van de Camper en was de auto groot genoeg voor jullie spullen.
    Is het huisje naar jullie zin?

Een hele fijne week.
    Heeeeeeel veel kusjes.