Build a Bear - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Build a Bear - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Build a Bear

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

20 April 2009 | Verenigde Staten, New York

Vanaf vandaag zijn we niet meer met z'n viertjes maar met z'n zessen! JEP! Ons reisgezelschap is namelijk uitgebreid met een heuse Kikker en een Dinosaurus!
De kids mochten een knuffel uitzoeken. Jenna viel dus voor een groene kikker, en Jayden wilde graag een Dinosaurus. Nadat de kikker en de Dino waren uitgezocht, moest er natuurlijk nog een geluidje bij. De kikker van jenna kan nu lachen, en de Dino van Jay een eng geluid maken.
Dan konden Kikker en Dino gevuld worden, eerst nog een hartje pakken, kusje erop en een wens doen! Dan het hartje in de knuffel. Op de pendaal trappen zodat het gevuld werd. Daarna nog even de knuffels onder de douche, even borstelen en kleertjes uitzoeken! Kleertjes uitzoeken was nog een hele klus, want er hing zo veel! Broekjes, jurkjes, rokjes, shirtjes, bikini's en dan ook nog in alle stijlen, gala, sportief, sexy, elegant noem maar op. Dan over de accesoires niet te spreken, zonnebrillen, tasjes, petjes, hoedjes, schoenen noem maar op en ze hadden het! Als het aan Jenna lag nam ze alle kleertjes mee :) :) Ze probeerde het zelf ook nog aan te trekken, maar dat paste niet. Oja ze wilde graag ook een auto voor kikker meenemen, maar dat hebben we uit haar hoofd gepraat. Dat zou niet passen in de camper ;)
Daarna nog even op de computer de gegevens invullen en je krijgt een certificaat mee waarop staat dat Jenna de eigenaar is van Kikker en Jayden van Dino. Zelfs de geboortedatum van Kikker en Dino staat erop! Trots verlieten onze kids de winkel.
Helaas papa moest nog even betalen ;)en daar gingen we... met z'n zessen de winkel uit.

• 21 April 2009 - 20:02

Oma Een Opa Hoeven.:

GAAF!! GAAF!! GAAF!!

Jayden en Jenna wat hebben jullie goed gekozen.

Dit is toch de zelfde winkel waar jullie met Jayden, de vorige Amerika, reis zijn geweest?
    Hij heeft toen Aap gekozen.
    Aap zit nu prins heerlijk, in de woonkamer, op het tijger stoeltje.

Groetjes aan Jayden en Jenna namens Aap.
    Oma en Opa.

• 22 April 2009 - 09:48

Helma:

Geweldig zeg, dat is een goudmijn daar. Kunnen wij niet zoiets beginnen hier. Wat leuk voor jullie kus Helma