St Patrick Cathedral, Toy's are us, vroeg naar bed - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu St Patrick Cathedral, Toy's are us, vroeg naar bed - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

St Patrick Cathedral, Toy's are us, vroeg naar bed

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

20 April 2009 | Verenigde Staten, New York

We liepen langs het st patrick cathedral, hier wilde ik graag een kaarsje branden voor m'n vader. Jayden wilde ook wel een kaarsje branden voor iemand die er niet meer was en brande een kaarsje voor de tijger (de poes van oma).

Jenna wilde op elke bank zitten die ze tegen kwam, en liep te rennen door de kerk. Echt zachtjes deed ze dus niet, en mee met ons mee lopen wilde ze al helemaal niet. Ondanks het een hele mooie bijzondere plek was, heb ik haar onder m'n arm weer mee naar buiten genomen tegen luid protest van haarzelf natuurlijk. sssttt Jenna we zijn in een kerk werkte namelijk niet. (ja weet zei veel wat een kerk is? ;)

Daarna door de regen naar een hele grote speelgoed winkel. Toen het harder begon te regenen, besloten we een taxi te nemen. (Taxi's genoeg). Die heeft ons voor 5 dollar voor de speelgoedwinkel afgezet. De kids en ook wij keken onze ogen uit. Een reuzenrad in een speelgoed winkel!!
Een Reuze Dinosauarus, Een levensgroot barbie-huis, het Empire State buildig van lego en nog veel meer!

Toen wij uitgekeken waren was het zo'n 16:00 uur. Het regende nog steeds en eigenlijk waren we alle vier wel een beetje moe. We besloten om wat te gaan eten bij Planet Hollywood en daarna terug te gaan naar ons hotel.

• 21 April 2009 - 07:25

Irma:

Wow wat doen jullie een gave reis zeg!!! Elk berichtje maakt me nog meer jaloers!
    Geniet ervan.

Liefs Irma

• 21 April 2009 - 15:04

Tantetje:

Hallo Lieve Rody, Jaime,Jayden en Jenna

Het is heerlijk meegenieten van jullie Super Gave belevenissen!!
    Nog héél veel plezier en
    take care....
    Liefs,
    Yvonne

• 21 April 2009 - 19:50

Oma En Opa Hoeven.:

Mooi dat jullie in deze vakantie een
    kaarsje branden.
    Je vader zal van boven mee kijken.
    Een prachtig gebouw.

Wat zullen de kids hebben genoten van de speelgoed winkel.
    Hebben jullie um leeg gekocht?

Wat eet je bij Planet Hollywood? Rode kool of bruine boontjes, ha! ha!

Morgen de Camper?
    We zijn benieuwd.

Knuffels,
    Oma en Opa ( Mam en Pap )

• 21 April 2009 - 20:01

Mums:

joehoe ik zit hier
    tegnieten
    en jay denkt aan tijgertje, wat lief.
    en het is echt super wat ik leest,het is net een
    soapserie,hahaha ik zie het voor me.
    nou schatten van me. ik ga gauw weer verder met soapie. groetjes hou van jullie mums xxxxxxxxxxx

• 21 April 2009 - 20:12

Claudia:

Wat een leuke foto's maken jullie! Sander en ik zitten met een grote glimlach hier achter het scherm haha! Hopelijk is het morgen droog daar....wij genieten hier met volle teugen van het mooie weer! ;-)

Liefs,
    Clau