Central park, FAO, Mars 2112 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Central park, FAO, Mars 2112 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Central park, FAO, Mars 2112

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

21 April 2009 | Verenigde Staten, New York

Lache joh, je zet als je wakker wordt je laptop aan, logt in bij Pax (ontbijt-zaakje) en doet je bestelling. Na een kwartier wordt er op je hotel kamerdeur geklopt en whala, staat het ontbijt op tafel! :lol:

Daarna zijn we naar het Central Park gegaan. We hebben een stukje door het park gewandeld en zijn toen Central Zoo ingegaan. Leuk zo'n dierentuin'tje midden in de stad. Central Park ook heel bijzonder! De kinderen vonden de eekhoorntjes leuk die er rond huppelde.

Smiddags zijn we bij bij Dylans's Candy shop naar binnen gewandeld. En hebben we onze ogen uitgekeken. 3 etages vol met SNOEP!! Jenna lag te slapen maar Jayden was alweer druk in de weer om z'n plastic tasje te vullen. Overigens Rody ook! ;) Met de New York Pass konden we nog een ijsje ophalen en die lieten we ons goed smaken.

We liepen nog langs FAO toys, dat is ook zo'n super sonische grote winkel gevuld met alleen maar speelgoed! Ongelovelijk! Je kijkt echt werkelijk waar je ogen uit!

Om een uur of 16:00 besloten we om weer richting een restaurant te gaan, dit keer kozen we voor Mars 2112. (thema Mars dus).
Bij binnenkomst mochten we plaats nemen in een ruimteschip, waarmee we een vlucht naar mars maakte. Dit duurde zo'n 5 minuten. Het schip schudde natuurlijk weer van links naar recht, en Jayden vond het maar al te gaaf. Gaan we nu echt naar Mars mama? Toen we "geland" waren liepen we naar het restaurant. Hier stond een marsvrouwtje ons al op te wachten. Jenna vond het eng en kroop zowat in me. Jayden wilde gelijk wel op de foto! Het eten liet ons goed smaken terwijl Jenna de eerste tijd in me gekropen bleef zitten, eng eng eng zei ze. Arme lieverd, ze wilde in de buggy en de bandjes moesten vast. Ze trok de kap van de buggy naar beneden zodat ze het marsvrouwtje, en later het mannetje niet kon zien. Jayden die was steeds verdwenen want die was vrienden geworden met het marsmannetje. High five en later heeft hij een heuse knuffel gekregen. Toen we weggingen wilde hij ook een knuffel van het marsvrouwtje, maar dat moest papa vragen ;) Jenna heeft het gelukkig ook nog naar haar zin gehad, zolang die rare wezens maar uit haar buurt bleven.

Daarna via Broadway en Time square terug naar het hotel. Natuurlijk hebben we ook nog even genoten van de neonreclames en de sfeer die erbij hoort.

• 22 April 2009 - 07:54

Oma En Opa Hoeven.:

Al dat snoep, niet te geloven.
    Is dat voor de kids voor de volwassenen?

Willen jullie voor ons ook een ontbijtje bestellen?

De foto's zijn zoooo super die van Jayden en Jenna, daar moeten we van snotteren.

Die ijsbeer was heel dicht bij zeg!!!

Je kunt aan de kinderen zien dat ze genieten.

Nog veel plezier,
    Oma en Opa.

• 22 April 2009 - 08:27

Lisette:

Wat een avonturen beleven jullie, geweldig om te lezen!! En met de foto's erbij is helemaal super. Ik blijf jullie volgen en wens jullie nog veel plezier in NY en de rest van Amerika. Groeten van hier aan daar,
    lisette

• 22 April 2009 - 12:22

Erika:

Ik ga niet elke keer reageren hoor, maar ik lees wel meteen jullie berichtjes als ik ze in mijn mailbox krijg!

Zo te lezen vermaken jullie je opperbest, en ik ben het volkomen met Jenna eens die marsmannen en vrouwen zien er zeer eng uit!!!!

lfs

• 22 April 2009 - 18:37

Angelique:

Hello

Wat een leuke foto's die van Jenna in die schilpad helemaal leuk

vind dat je weer heel leuk schrijft
    Jou site hoord al helemaal bijme dagelijkse ontspanning

heelveel plezier en tot morgen HIHI

• 22 April 2009 - 19:03

Diane:

Ik vraag me toch af wat jullie nou voor ontbijt hadden. Aan het hoofd van Ro te zien zou het zomaar een Quarter pounder kunnen zijn!

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Jullie blij, wij blij!

Morgen al met de camper op pad? Wees voorzichtig en enjoy!

Love you, miss you..
    Di.

• 22 April 2009 - 19:31

Judith:

oh oh, het adres van die snoepwinkel moet je me maar niet melden. Ben bang dat ik daar dan niet meer weg wil! Leuk om zo alles te volgen. dikke kus

• 22 April 2009 - 19:47

Priscilla:

Oh, ik ben echt jaloers op jullie!
    Ziet er allemaal zo gaaf uit.
    Ik hou jullie site in de gaten!
    Dikke kus.

• 22 April 2009 - 20:09

Daniel & Kimm:

Neste familie Van der Hoeven,

Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. Leuke verhalen en op de foto's ziet alles er ook schitterend uit!

Misschien dan toch maar Amerika...

Veel plezier nog.

Groetjes van ons.

• 22 April 2009 - 20:10

Martin:

He familie, gaat goed zo te zien. Veel en lekker eten. Was Jayden nou voor zichzelf of voor Papa snoep aan het uitzoeken???? See you

• 22 April 2009 - 20:10

Daniel & Kimm:

Ik bedoelde natuurlijk beste familie Van der Hoeven ;-)

• 23 April 2009 - 06:35

Reina:

geniet jullie er maar lekker van groetjes je tante

• 23 April 2009 - 08:03

Sylvia:

Ziet er leuk uit allemaal en gave foto's ook, die van Jenna in de schildpad is echt geweldig!
    Maar ook weer niet té veel loggen he Jaim, probeer ook lekker te ontspannen he!! ;-)

• 24 April 2009 - 08:14

Fam Warmerdam:

Jullie hebben al veel leuke dingen beleefd! Geniet ervan!

Liefs van ons