De eerste indrukken - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu De eerste indrukken - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

De eerste indrukken

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

19 April 2009 | Verenigde Staten, New York

Om 04.15 uur begonnen de kids een beetje wakker te worden, tja het is dan eigenlijk nederlandse tijd 10.15 uur! We hebben ze tot 05.15 uur stil en in bed kunnen houden. Rond 06.00 ben ik met ze eruit gegaan. Ze hadden toch echt al zin om op te staan en eigenlijk ook wel trek.

Aangekleed, en om 7.00 uur de deur uit. Op het hoekje zit een soort bakker. Waar we ons een ontbijtje lieten smaken! Kids pancakes met verse jus.

Daarna op naar madame tussaint waar we onze new york pasjes konden ophalen. Bijzonder om al die wolken krabbers in het echt te zien, en dan niet te praten over broadway en Time Square!! Al die neon reclame!! We keken onze ogen uit!
Om 9:00 uur zaten we in een hop on, hop off bus en reden we langs veel bezienswaardigheden die NY rijk is. Wel leuk hoor, zo'n bus, soort dubbeldekker maar dan van boven open, waardoor je alles extra goed kan zien.

Toen we bijna bij het vrijheidsbeeld kwamen gaven de kids aan dat ze liever weer even wilde lopen. We zaten ondertussen al een uur in de bus. Dus op naar Statue of Liberty! Met een boot ga je daarnaartoe. Na 9-11 is natuurlijk de controle ingevoerd (heel begrijpelijk) we moesten dan ook onze jassen uit doen, alles werd gescand en door poortjes heen. Tja die lieve man van mij zag het al aankomen en moest z'n zakmes inleveren. We mochten hem nog naar de auto brengen, maar die hadden we niet, dus helaas, weg zakmes.

Het vrijheidsbeeld, GEWELDIG om haar nu eens in het echt te zien!!! En net zo mooi als op tv!

Daarna weer hop on...de planning was naar het central park, Jenna was in slaap gevallen op m'n shoot, en toen ik Jayden z'n bekkie zag, dacht ik.. die kan ook wel een slaapje gebruiken. Dus lekker terug naar het hotel. Waar Jenna ondertussen wakker is geworden en Jayden alweer een uur prins heerlijk ligt te slapen.

• 19 April 2009 - 19:57

Diantha:

leuk om zo met je mee te reizen.

Geniet ervan alle 4!!

Groetjes Diantha

• 19 April 2009 - 21:17

Claudia:

Hey vakantiegangers!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen!En wat hebben jullie op 1 dag al veel gezien! Was zeker wel indrukwekkend om ground zero te zien?

En het vrijheidsbeeld? Vond het koppie van Jayden erop leuker haha!

Nou geniet er maar lekker van! Ik blijf jullie volgen!

liefs,
    Claudia

• 19 April 2009 - 23:29

Diane:

Wowwww.. zo kicken om weer te zien:) Leuk dat jullie die bus idd hebben genomen. Gaaf om al die bekende plekjes te zien hé?

Nou luitjes, hier gaat alles goed. Vader v.d. Hoeven is lekker aan het werk heb ik gezien.. hahaha

Enjoy!!!

Knuffies voor de kids en de grote mensen;-)