New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

New York

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

18 April 2009 | Verenigde Staten, New York

We zijn er hoor!! veilig en wel aangekomen in hotel Helmsley op de 42 nd street. (wel bekend van de musical ;)

Vanmorgen om 7 uur ging m'n wekker, daarna nog wat dingetjes ingepakt (je blijft inpakken het slaat eigenlijk nergens op) de kids geholpen met aankleden. Ze hadden er beide erg zin in, Jenna liep te huppelen door het huis en Jayden riep vanuit z'n bed: We gaan naar AMERIKA!! Later zei hij dat hij het ook wel een beetje spannend vond.

Kwart voor 10 werden we door Diane uitgezwaarid en reden we weg, langs de ouders van Ro, want die brachten ons naar het vliegveld. Eenmaal aangekomen gelijk inchecken bij de automaten wat dus niet lukte. Bij de 3e paspoort, gaf hij een fout aan. (het zal eens niet). Dus moesten we naar balie 11, waar een mega lange rij stond. Gelukkig waren de ouders van Rody er nog die Jayden en Jenna bezig hielden. Om kwart voor 12 zwaaide we ze uit.

Op het vliegveld nog even naar de indoorspeelkamer geweest, hier konden ze lekker even spelen en glijen. Daarna nog een broodje eten en naar het vliegtuig.

We vertrokken om 14:00 uur, een half uurtje later dan gepland. Maar goed, dat half uurtje merk je eigenlijk niet veel van, want voor de kids is alles in het vliegtuig op dat moment interesant. We vlogen met een 777 en dat is prima bevallen. Mooi eigen tv-schermpje in de stoel voor je, waarop je kon kiezen uit diverse films, muziek, maar ook computerspelletjes.

Het vliegen ging prima!! de kids hebben zich top vermaakt, Jenna heeft nog geslapen 1,5 uur. Na een uur of 5 vliegen werd het toch wel lastig voor de kids, de verveling sloeg toe, kleuren, tv kijken of andere dingen die wij aanboden om te doen wilde ze niet meer, dan maar een rondje door het vliegtuig lopen. Eindelijk landen!!! 21:00 nederlandse tijd, dat was dus 15:00 uur hier in New York!

Was nog wel even lachen want de co piloot riep om, welkom in Amsterdam ipv New York. Je hoorde hem zelf lachen :)

Temperatuur was hier 27 graden, en het eerste wat Jayden zei: het is hier wel anders!! De kids liepen ondertussen nog vrolijk te zingen! Alleen jammer dat het allemaal zoooooo lang duurt op JFK (vliegveld). Want 2 uur en een kwartier later stonden we pas bij de taxi!! Wachten, wachten, wachten tot we eindelijk ons paspoort mochten laten zien, de groene formulieren mochten afgeven en onze vingerafdrukken en foto achter mochten laten!! Onee we moesten weer terug want Rody had 1 formulier met potloot ingevuld en dat mag naturlijk niet. Dus formulier halen, opnieuw invullen en weer opnieuw in een rij staan.. wachten, wachten, wachten...

Eindelijk het vliegveld verlaten om een taxi te zoeken. Snel gevonden want die zijn hier geel ;)
Toen we achterin zaten, had Jenna door dat elke gele auto een taxi is. Dus bij elke gele auto die ze zag riep ze en wees ze: Taxi..... We moesten er hard om lachen.
Het ritje duurde toch nog wel een uur schat ik. De kids waren ondertussen ook wel eind latijn. En begonnen elkaar en zich zelf een beetje in de weg te zitten. (niet raar hoor, ze waren ondertussen al erg lang wakker.

Nadat we ingecheck waren zijn we gelijk naar onze kamer gegaan. Waar de kids lekker in bad gingen. Rody ging ondertussen een pizza halen en die hebben we ons goed laten smaken!!

Oja de jongen die met ons meeliep voor de bagage drukte op de 6e etage. niet hoog dus...dacht ik... tot we naar beneden keken........ MAN!!! we zitten HOOG!!!! ENORM!!

Maar goed...nog even wat gedronken en hup allemaal naar bed!! Het was ondertussen 1.15 nederlandse tijd. Kids liggen normaal rond 19:00 uur in bed. Binnen een minuut of 10 sliepen ze (rody overigens ook!).

• 19 April 2009 - 08:46

Diane:

Hoi liefies,

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Het lange wachten op de koop toe genomen dan:)

Ontzettend leuk om jullie via internet te kunnen volgen. Zo mis ik mijn buufmannen en buufdinnetjes iets minder;)

Geniet lekker van New York en denk aan mij als jullie een Cappuccino bij Starbucks drinken.

Veel liefs,
    Diane

• 19 April 2009 - 08:50

Siempje:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel plezier!!! Lekker genieten!!!
    Ik ga jullie met veel plezier volgen!

Liefs!

• 19 April 2009 - 23:30

Diane:

Oh, er staan nu ook foto's bij! hahaha geweldig die foto's van de kiddies in de taxi en met die enorme pizzapunten! yummmm ik wil ook!

• 20 April 2009 - 06:54

Sylvia:

Wat een gave foto's zeg!
    Zo schattig die kids met de pizza!!

Geniet ervan allemaal!
    Veel liefs uit NL

• 20 April 2009 - 19:00

Oma Opa Hoeven.:

Lieve alle vier,

Wij zijn erg blij dat jullie er zijn.

Jammer van dat vele wachten nu konden we jullie niet helpen, we hadden het graag gedaan.

Jay en Jen in de taxi en aan de pizza wat een moppies, zoooo lief!!!!

Jullie zijn ver weg maar door deze site zo dichtbij.
    Jaime, je schrijft weer hartstikke leuk.

Zit nu heel stoer te typen, het is gelukt! Kruimel vraagt of ik koppies aan jullie wil geven. Ook hij mist jullie enorm.

VEEL LIEFS,
    Oma Opa ( Mam Pap ) en Kruimel.