Madame taussant, M&M en Rockefeller center - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Madame taussant, M&M en Rockefeller center - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Madame taussant, M&M en Rockefeller center

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

19 April 2009 | Verenigde Staten, New York

Nadat Jayden wakker was geworden, zijn we rond een uur of 5 naar Madam taussant gegaan. Jayden vond al die wassen beelden in eerste instantie allemaal best eng. Hij snapte er niks van, toen ik het een paar keer had uitgelgd, hoe zo'n beeld gemaakt werd, viel zijn kwartje. Ook al leken vele beelden toch echt wel ECHT! Bizar! Jenna heeft er niet veel van meegekregen, want die was onderweg in slaap gevallen en werd pas weer wakker toen we er bijna uit waren.

Eenmaal buiten werd het al schemerig, waardoor de neon reclame op Brodway wel heel erg opvallend en heel gaaf was! Vooral de M&M shop waarbij de rode M&M, en de groene ons via de neon-reclame naar binnen lokte. De kids lagen in een deuk van die enorme Red-one!! Binnen was het een grote oase van M&M's! Alle kleuren van de regenboog van roze naar groen, van blauw naar zwart waren vertegenwoordigd. De kids hadden al snel uitgevonden hoe ze met zakje gewapend deze met M&M's konden vullen :)

Daarna nog even langs rockefeller center en boven op de top geweest. Vanaf de 70e verdiepping heb je een geweldig mooi uitzicht over New York, en omdat het al donker was zagen we wel 1000000000000000000000000000000000000000 lampjes, het waren er vast meer ;)

Daarna lekker terug naar het hotel, want ons eigen lampje voor vandaag uitging.....

• 20 April 2009 - 07:25

Erwin Wils:

Hallo!!

ziet er al geweldig uit, en dan zijn jullie nog maar net begonnen........

Heel veel plezier, ik blijf jullie volgen.

Groeten,

Erwin

• 20 April 2009 - 08:22

Judith:

gelukkig schijnt het zonnetje hier, anders was het zwaar zonder jou! Ben jaloers joh als ik alle foto's zie. Wat heb je toch een heerlijk gezinnetje. xxx

• 20 April 2009 - 14:05

Martin Kries:

He familie Vanderhoeven, want zo is het toch daar in de states, hartstikke leuk om zo een beetje te volgen wat jullie allemaal mee maken daar. Veel plezier en genieten he.

• 20 April 2009 - 18:11

Oma En Opa Hoeven.:

GEWELDIG!
    WAT LEUK OM DIT ALLEMAAL TE LEZEN.

EN DIE FOTO'S ZOOOOOO GAAF!!!!!

We zijn super trots op jullie.
    Het lijkt wel of jullie al weken in Amerika zijn.

GENIET!! GENIET!! GENIET!!

Heel veel kusjes,Oma en Opa ( Mam en Pap )

• 20 April 2009 - 20:35

Angelique:

Hoi Allemaal

Wat een leuke foto's heb je al gemaakt Die van Jaydan aan de telefoon vind ik helemaal luek
    En wat zijn jullie leuke dingen aan het doen !!

groetjes Liek veel plezier

• 22 April 2009 - 09:50