Silver Springs - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Silver Springs - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Silver Springs

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

05 Mei 2009 | Verenigde Staten, Florida

Wat was het warm vandaag! Volgens mijn laptoppie zou het 32 graden worden, maar als je zegt dat het 39 graden was zou ik het ook geloven. Dit keer natuurlijk iedereen goed ingesmeerd met zonnebrandspul, want we gingen naar Silver Springs, dit park staat bekend om zijn heldere wateren. Je kunt hier met glasbodem boten het water in kijken en ziet een scala van vissen, schildpadden, krokodillen zwemmen. Heel bijzonder was de omgeving! Het was net uit een scene uit een film. Mooie vogels vlogen rond, schildpadden lagen op een boomstronk in de zon, libelles en vlinders kwamen ook nog een kijkje nemen.Eigenlijk is het dan ook niet gek dat er verschillende films hier in het gebied zijn opgenomen (oa de eerste tarzan films, Never Say Never Again met Sean Connery, en Smokey & The Bandit 3, ook nog diverse docu's zijn hier opgenomen. Wat wil je met kristal helder water, tropische jungles en dikke bossen) :)

Verder had het park een groot krokodillen basin, en werd er allerlei informatie gegeven over krokodillen, slangen, vogels.
Rond 16:00 uur hadden we het wel gehad, het was ook zo warm. In de camper was het overigens NOG warmer.
Iedereen voorzien van wat te drinken, en een groot stuk watermeloen. Daarna zijn we 2 uur gaan rijden naar Daytona Beach.
Jenna sliep ondertussen en Jay en ik hebben weer dode dieren gelteld.
Toen we op onze campground aankwamen, was het nog steeds zo warm. Omdat hier geen zwembad was, hebben we de waterslang aan de kids gegeven, die hebben zich prima vermaakt.

• 06 Mei 2009 - 14:06

Claudia & Kids:

hey lieverd,s

ik zit elke dag tegenieten hoe jullie het naar jullie zin hebben heerlijk hoe de kids genieten .

Heel veel plezier nog en blijf mee kijken hoor

Knuf Claudia Kids

• 06 Mei 2009 - 15:50

Diane:

Prachtige foto's zijn dit!!! Thuis een mooie poster van laten maken, zou geweldig staan in jullie huis:-)

With love...
    Di.

• 06 Mei 2009 - 17:53

Claudia:

Oh wat genieten die kids van jullie zeg! En daar genieten jullie natuurlijk ook weer van! Op hoeveel staat de teller nu van dode dieren tellen? ;-)

Liefs,
    Clau

• 07 Mei 2009 - 10:47

Oma En Opa.:

BEDANKT VOOR DE PRACHTIGE KAART!!!!!

Weer TOPPIE FOTO'S

Krokodillen,slangen en vogel-les dat is leerzaam. Graag leren wij ervan als jullie thuis zijn.

KUS,
    Oma en Opa.

• 07 Mei 2009 - 11:16

Narda:

haaai jullie daar, ja hoor alles is goed met me, maar ik ben niet zo schijver,dat weet je
    maar ik kijk en geniet van julie verhalen.
    dus maak je geen zorgge he, en de foto`s vind ik ook toppie echt tegek,
    nou schatten kusxxxxxjes
    en geniet nog van de daggen die jullie hebben.
    doeg doeg.