Atlanta - Reisverslag uit Georgia, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Atlanta - Reisverslag uit Georgia, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Atlanta

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

01 Mei 2009 | Verenigde Staten, Georgia

Ik werd om 7:15 uur wakker van de vele regen die op onze motorhome kletterde. De rest van het gezin lag nog heerlijk te slapen.
Helaas, na een minuut of 5 werd onze kleine meid ook alweer wakker. En ze was nog al laat naar bed gegaan. In de hoop dat ze nog even door zou slapen draaide ik me met m'n rug naar haar toe. Helaas, ze klom al op en het gordijntje achter ons hoofd moest open, madame wilde naar buiten kijken naar de regen....

Niet veel later, hoorde ik onze andere vrolijke noot, zingend in z'n bed.... JONGENS HET IS NOG ZO VROEG!! Helaas voor deze mama, eruit, en cereal ... (cornflakes) maken. Welke zullen ze vandaag eens kiezen. Omdat ze hier zoveel verschillende soorten hebben, hebben we natuurlijk ook verschillende soorten (kleine) pakjes gekocht. Jayden ging voor de chocolade crisps, en Jenna voor de groene Appel-Jacks. Ondertussen een eitje koken voor Ro en mezelf, en Rody lag nog lekker te snurken.

Er werd op onze deur geklopt, het was de eigennaar van het park. Hij is van Oorsprong een Nederlander, maar woont al heel lang hier in Amerika. Hij kan nog wel Nederlands spreken, erg grappig. Hij vond het geweldig dat wij Nederlanders op zijn campground stonden. En we mochten als we wilde de dag blijven staan en gratis overnachten. Gister avond bracht hij ons ook wat brandhout (vriendendienstje de lieve man). Hij vond het geweldig om z'n praatje in het Nederlands te maken. En we moesten zeker z'n zus in Nederland even bellen om te zeggen dat we bij haar broer in Amerika zijn geweest ;) Maar goed, we zouden niet blijven, we gingen op weg naar Atlanta!

Wat een regen zeg! De Smoky mountains op de achtergrond, en die rookte idd behoorlijk, zo erg hadden we het nog niet gezien. Heel bijzonder om te zien, die rokerige bergen! Doordat de mist laag blijft hangen, is het net alsof de de bergen roken. De rit zou 3,5 uur in beslag nemen en na een uurtje klaarde de lucht op. Onderweg hebben we een walmart (soort Makro) aangedaan. Hier hebben we lekker rondgesnuffeld, heeft Jenna een pop en een paard gescoord en Jayden een digitaal fototoestel want hij wilde ook zo graag foto's maken!! Hij heeft er 1, maar die ligt natuurlijk thuis. Ook hebben beide kids een zonnebril. En heeft Rody een korte broek erbij. En ik??? tja misschien cliche? Maar ik (misschien wel moeders) schieten er in dit soort dingen altijd bij in. Volgende keer beter ;)

Nadat we klaar waren met shoppen, zijn we verder gegaan. Het was nog maar 2,5 uur rijden. OOHHHHH.....dat valt dus reuze mee ;)
Jenna viel in slaap en Jayden bij mij op schoot. Dat vind hij zo gezellig. Vooruit dan maar, liedjes zingen, spelletjes doen en weer de dode dieren op de wegen tellen.

Om 15:30 uur kwamen we op de Camping in Georgia (Atlanta) aan. Stone Mountain heet de Camping, en ligt ook in het park Stone Mountain. Wat dit park allemaal inhoud gaan we morgen ontdekken. We blijven hier 2 nachten. We hebben de rest van de middag even in de speeltuin doorgebracht, vroeg gegeten en de kids vroeg naar bed gedaan. Jammer voor ons, zijn ze dit niet meer gewend en sliepen ze pas rond 21:00 uur!!

• 02 Mei 2009 - 08:27

Freya:

Wat een verhalen allemaal...heerlijk!

• 02 Mei 2009 - 09:44

Diane:

Goedemorgen,

Hoe is het weer vandaag? Hier schijnt heerlijk de zon. Vanmorgen heel lang met alle poezen + konijn in de tuin gezeten. Who needs America??? LOL

Veel plezier maar weer vandaag! En we blijven jullie volgen.. voel me af en toe net een stalker!

Liefs,
    Di.

• 02 Mei 2009 - 12:04

Oma En Opa :

GENIET VAN JULLIE VERBLIJF IN PARK STONE MOUNTAIN!!!!!

KNUFFELS,
    Oma en Opa.

• 02 Mei 2009 - 18:32

Claudia:

Waan me zelf in jullie camper, stiekem verstopt achterin! ;-) Kijk iedere dag uit naar een nieuw leuk verhaal! Heerlijk om te lezen! Hier was het vandaag lekker weer...tsja...dat missen jullie zeker wel nu het zo regent! ;-)

liefs,
    Clau