Klaar voor vertrek - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

17 April 2009 | ,

Jayden ligt lekker op bed en Jenna in haar partytent ;) Heel lief gingen beide kids slapen.

Ondertussen staan de tassen beneden te wachten totdat de tandenborstels er nog bij komen ;) kwa kleding heb ik niet veel ingepakt.. new york.. here I come!! ;) ;) ;) ;)

We gaan nu lekker op de bank zitten, beetje tv kijken en daarna zelf ook slapen.

Morgen een lange dag! Rond half 10 rijden we richting de ouders van Ro die ons naar het vliegveld brengen.

13:30 uur vliegen we naar New York. Daar komen we rond 20:30 uur aan. Maar dan mogen we ook weer 6 uur tijdsverschil afhalen. Dus dan is het ineens weer iets van 15:30 uur!!

al met al... een lange dag morgen, maar HEERLIJK een maand op VAKANTIE!!

• 17 April 2009 - 20:26

Robin & Edith:

Heel veel plezier, het wordt een droomvakantie!!

Veel liefs,
    Robin & Edith

• 17 April 2009 - 22:27

Diane:

Ik ga jullie uitzwaaien!!!

En zal jullie missen... :-(

• 18 April 2009 - 06:47

Erika:

Een hele hele hele fijne vakantie!!!!!!!!

Geniet ervan en tot over een maand!!

Lullig hoor dat je niet in de buurt ben als ik jarig ben!!

Dikke kus voor jullie allemaal!

• 18 April 2009 - 06:50

Patricia:

heel veel plezier he!!!
    en lekker shoppen he!!
    goed ereis voor jullie en geniet ervan

liefs

• 18 April 2009 - 08:11

Mumsie:

hoi hoi een helefijne vakantie! mijn computer gaat nu niet meer uit!!!ik zit er klaar voor om jullie te volgen. hahahahahaha
    heel veel liefs mumsiexxxx

• 18 April 2009 - 18:04

Nadine:

Een beetje laat door het overlijden van mijn oma, maar GOEIE REIS!! Jullie zijn er nu al bijna als het goed is. Ben benieuwd hoe de reis is gegaan met de kiddies!

We lezen het wel!

XXX Nadine

• 18 April 2009 - 18:49

Marcel:

Heel veel plezier, en hierbij de reminder: vergeet de M&M's met pindakaas niet :-)

Groetjes Marcel Josine Marnix en Feline