Koninginnedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Koninginnedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Koninginnedag

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

30 April 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag is het konininnedag. Ik was vanmorgen vroeger wakker dan de rest van het gezin (8:00 uur) en dacht ga eens kijken hoe het in Nederland is! Man ik schok me een hoedje! Wat bij jullie een geweldige koninginnedag moest zijn is begonnen als een drama! Ik heb er gewoon geen woorden voor! Hoe kan nou 1 of andere debiel gewoon even whoepa door zoveel mensen rijden!!??

Terwijl ik dit schrijf is het net alsof dit helemaal niet waar gebeurd is, maar toch, we hebben vanavond met eigen ogen via internet naar de beelden zitten kijken! Het idee alleen al, dat je daar zo staat met je gezin!! pffff Ik heb er gewoon geen woorden voor!

Er brand hier een kaarsje voor de betrokken personen, en hun familie....

• 01 Mei 2009 - 07:07

Diane:

.......... té bizar!

• 01 Mei 2009 - 11:02

Inge:

Niet te bevatten toch dit??? Ik ben er stuk van.....maar wie niet?

Geef je mannetje en de kids een hele dikke knuffel Jaime, je bent zo rijk met die lieverds om je heen!!!!!
    En voor jou van mij een dikke knuf!

• 02 Mei 2009 - 08:30

Freya:

Wij zijn er ook helemaal van ondersteboven! Verschrikkelijk...het blijft maar door je hoofd spoken.

• 02 Mei 2009 - 11:37

Oma En Opa Hoeven.:

Verdriet, heel veel verdriet.

Koninginnedag zal nooit meer zo worden gevierd.

7 doden, gewonden, zoveel kinderen en volwassenen hebben nu hulp nodig omdat ze getuigen waren van een idioot die nu helaas is overleden.
    We krijgen nooit een antwoord op WAAROM.

Nederland verliest een traditie: het vieren van Koninginnedag.

Mam en Pap.
    XXXX