LA Dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu LA Dag 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

LA Dag 2

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

01 September 2005 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zoowww!! Hoi allemaal! Zo geweldig leuk al jullie reacties! Lang leve het internet!
Ik maak de verslagen lekker uitgebreid want dit is voor ons zelf leuk om uit te printen als we weer thuis zijn. (nog niet aan denken Jaim )
Op dit moment is het bij ons 11 uur in de ochtend. Jullie dag zit er alweer bijna op whaha
Jayden ligt lekker in de camper te slapen en Pap en mam hebben nu even tijd om te internetten.
(ik hoor de oma's nu al weer denken, laten jullie kleine Jayden alleen in de camper??? we hebben de babyfoon aan en we hebben hier een geweldig uitzicht op de camper. Dus dat gaat helemaal goed

Nadat we de camper hebben opgehaald gingen we op pad eerst naar de wallmarkt om boodschappen te doen. OEPS!! zoooo groot en wat hadden we ook alweer allemaal nodig?
Echt je ziet zoveel dat je ineens niet meer weet wat we moeten hebben. Volgende keer maken we een lijsje! We hebben onze ogen uitgekeken. Luiers ingeslagen en wat andere boodschappen.

Toen we van het terein weg wilde rijden, ramde Rody de camper tegen een spiegel van een andere auto Gelukkig viel de schade wel mee. Hij zag toen hij ging kijken dat er water lekte. En toen hij een sleuteltje gebruikte brak die af OEPS.... toen trok in de la open en die brak af. Dus we waren lekker bezig! (waren nog geen uur weg met de camper) Omdat we een nieuwe sleutel wilde en wilde weten wat dat water was gingen we terug naar het camperverhuur bedrijf.
Vonden het gelukkig wel leuk om ons weer te zien (vooral Jayden). Het water was goed, komt omdat onze watertank gewoon goed vol zit. De sleutel tja, er was nog een reserve. De lakschade grapte hij dat we er niet nog meer krassen bij moeten maken. OKE
Over de la hebben we het maar niet gehad. sttttt ... Rody gaat gewoon lekker aan het klussen.

En toen konden we eindelijk echt op pad. We besloten om naar de walk of fame te gaan. Om de hand en voetafdrukken te bekijken. Toen we er naar toe reden zagen we op de berg.
HOLLYWOOD staan! The LETTERS!!

Nogmaals zo onvoorstelbaar hoe groot Los Angels is!!! De walk of fame was leuk om te zien. Zelf vond ik het niet zo spectaculair. Ik liep achter de kinderwagen van Jayden, wat blijkt loop ik zo ineens in een filmset. OEPS echt Jaim dus. Ze waren een of andere film aan het opnemen.
Ook hebben we Superman en Badman gezien. Jayden vond badman maar niks en zette een huiltje op! Arm kind, hij was ook al zo moe. En Jayden kennende die gaat niet slapen. veel te veel moois te zien. En veelste leuk om zelf gezien te worden. Jayden zelf leek wel een filmsterretje.