Thuis, MOE en voldaan! - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Thuis, MOE en voldaan! - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Thuis, MOE en voldaan!

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

26 September 2005 | ,

He, best raar om weer achter mijn eigen pc'tje te zitten.

De laatste dagen zijn omgevlogen. En eigenlijk is de hele maand omgevlogen! Tis toch niet te geloven hoe hard een mensen leven voorbij raast. Het lijkt wel alsof het leven met een kind dubbel zo snel gaat!
De vliegreis is ons weer 100% meegevallen ook al hadden we geen extra stoel voor Jayden hij slaapt gewoon heel gemakkelijk op schoot!
Tis zo'n makkelijk kind geweest met alles! We waren bang dat hij een griepje of zo zou krijgen. Nou helemaal niks!

We zijn moe van de reis en het tijdsverschil, we zijn ipv 11 uur in 9 uur terug gevlogen! (dat ging dus lekker snel!) wind mee! We waren om half 11 vanmorgen geland. (amerika tijd 2 uur snachts) Jayden hadden we bij thuiskomst een paar uurtjes in bed gelegd. Die was gebroken maar om zo snel mogelijk weer in het ritme te komen hebben we hem om een uur of half 5 weer wakker gemaakt. arme Jay, die liep als een zombie in het rond. Zonet heb ik hem voor de nacht in bed gelegd. Rody ligt al een paar uurtjes. Zelf ben ik bijna 24 uur wakker. Tijd voor een bed dus

binnenkort de foto's en lees ik alle logjes ff na en vul in nog wat dingen aan.

Allemaal super super bedankt voor de leuke lieve reacties!
we kijken terug op een geweldig mooie reis! Met mega veel ervaringen rijker

Jaim, Ro en Jayden