16 september (vandaag dus) - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu 16 september (vandaag dus) - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

16 september (vandaag dus)

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

16 September 2005 | Verenigde Staten, Zion

Vanacht was het minder koud maar ook wel frisjes. Jayden lag een beetje te mopperen in z'n bedje. En die heb ik er uitgevist om bij ons verder de nacht door te brengen. Zijn voetjes waren ijs. Ik kan ook niet slapen met ijsvoetjes en Jayden dus ook niet.
We hebben nog wel lekker geslapen (beter dan gister) Om een uur of 8 dacht Jayden, ik doe een aap na en dan worden ze wel wakker. En idd.
Na het ontbijt op weg.
Boodschappen gedaan (gaat nu al sneller... wat een ramp was dat in het begin zeg) ik deed er al een uur over om tampons te kopen! (zoveel soorten hebben ze hier!)
Laat staan boter, vleeswaren en melk!!!!!! aaaaahhh
vandaag ons record boodschappen doen verbroken (maar liefs in 20 minuutjes!! woeha!!)
Ook hebben we hier de dam bekeken!! erg cool!!
Het is warm! Jayden is gister iets te lang in de zon geweest, die ziet nu lekker rood! (het kan nog net) Ook ziet Jayden wat zwart!!
Zodra we uit de camper zijn gestapt (waar we ook zijn) rent hij naar steentjes, zand en stokken!
Het is soms geen gezicht waar hij mee rond loopt (keien die echt zwaar zijn!!) stokken nog groter dan hij zelf! Oja en gooien he.. helemaal geweldig! Leer dat hem maar af straks

Strakjes gaan we door naar de south rim van de Grand Canyon! we zijn benieuwd!

Liefs en tot gauw weer
Jaim, Ro en Jay