DISNEY Dag 3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu DISNEY Dag 3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

DISNEY Dag 3

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

02 September 2005 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het was een inderdaad maar een korte wandeling naar het park! Alles zag er zo leuk uit!
Toen we binnen kwamen stonden de Disney poppen ons al op te wachten. GEWELDIG.
Jayden op de foto met Goofy, Pluto, Tijgertje, Winny de Pooh en Ior.

Jayden vond Ior en TIJGERTJE het leukste!!

Jayden volgens mij een groot fan van Tijgertje.. natuurlijk herkende hij Tijgertje omdat zijn slaapdoekje ook tijgertje is.

Het was helemaal niet druk en we zijn in veel atracties geweest! Jayden vond alles ook super leuk. Het maakte hem allemaal niet uit en hij gaf zelfs met zijn vingertje aan dat hij nog een keer wilde.

Om een uur of 12 zette we Jayden in zijn kinderwagen en wat denk je.... hij viel in slaap! Hahaha ook niet zo raar na al die indrukken.

Een uurtje later werd hij wakker. We zijn tot het einde tot sluitingstijd in het park gebleven. We hebben genoten van alles!! Het mooiste was de show die ze deden op het water. Ik kan het niet uitleggen maar er gebeurde van alles met vuur en water en licht effecten. Wat ook heel gaaf was, de parade van Disney. We keken onze ogen uit!

Om 22:00 uur ging het park dicht en was er weer het geweldig mooie vuurwerk. En tinkelbell die door de lucht vloog!! SPECTACULAIR....

(We vonden het jammer dat we weer weg moesten)

Eenmaal weer in de camper viel Jayden dit keer goed in slaap en wij ook! Hahaha hadden geen benen meer over!

Vandaag is het 1 september het weer is hier geweldig mooi! De sfeer is goed, Rody en Jayden zijn erg vrolijk en gezellig en we genieten al volop!

Amerika is nu al een geweldig land met geweldig aardige mensen. Niemand is te lui om je te woord te staan. Ik ben constant met moeders in gesprek over van alles en nog wat. Ze zijn erg geinterseerd en vinden het erg leuk om zelf over hun eigen leventje te praten.

We gaan zo een supermarkt opzoeken en daarna naar de kust... lekker lunchen en zwemmen in de zee!

TOT GAUW WEER!
Jaim, Ro en Jayden

ps: Jayden is wakker en zit nu te spelen hier in de bibliotheek! LEUK HE! Oja wat ook zo leuk is, Jayden kent al engels.. als we zeggen beybey.. gaat hij zwaaien