Dag 4,5,6 en 7 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Dag 4,5,6 en 7 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Dag 4,5,6 en 7

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

06 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi hoi,

Joepie! we zijn er nog hoor, en alles gaan nog steeds helemaal goed! Met mij, Rody en zo ook met Jayden.
Hier is het helemaal geweldig fantastisch (nog steeds) en we hebben maar 1 nadeel! En dat is dat de uren/dagen hier om vliegen!!
We zijn vandaag naar het plaatsje santa Monica geweest. Dit is aan het strand met een grote pier waar een soort van kermis op staat. Een achtbaan, reuzerad en nog meer van dit soort atracties.
Jayden heeft heerlijk met zijn vader met de golfen gespeeld en vond het fantastisch.

het strand van Santa Monica staan baywatch huisjes (precies zoals in de serie) en ECHT er staan van die baywatch figuren in! (gebruind en lekker breed joh )

Na het ochtendje strand zijn we de snelweg hw 1 opgegaan en kwamen we om half 9 savonds op camping Malibu aan. Jayden was in de Camper al in slaap gevallen en die kon zo overgelegd worden in z'n slaaptentje.

Dag 5
Om 6:30 werden we wakker (echt niks voor mij maar we waren uitgeslapen!) Jayden heeft even lekker met zijn ballon buiten gespeeld en tijdens het ontbijt zag ik ineens iets zwemmen in de zee.
Bleken dolfijnen te zijn! Zo gaaf! Om half 9 reden we weer verder op de hw 1.
Jayden viel als een blok in slaap.

In Santa Barbara hebben we een stop gemaakt en kwamen we een leuke speeltuin tegen, na het spelen langs het strand gewandeld en pelikanen en de eerste eekhoorns gezien.

Op de parkeerplaatst stond een busje van een hippie! gaaf man! Hij vertelde dat hij al 10 jaar een hippie was. En er heel erg trots op is. PEACE!

We zijn door gereden naar Morro bay, hier hebben we op de boulevar fish en Chips gegeten. Jummie... zelfs Jayden vind kibbeling lekker, maar dan wel met ketchup! In het water zwommen zeeleeuwen. Leuk om naar te kijken.
Bij de Big Sure hebben we gewandeld tussen de reuze Sequoia bomen. Jayden in de rugdrager, reuze pret.
liefs Ro, Jaim en Jayden

We hebben overnacht in Montery. En staan op een hele mooie RV camping. We staan op een berg en kijken zo het dal in! In Montery zijn we naar het zee aquarium geweest. Ze zeggen dat het de mooiste aquarium van de VS is.

Het was idd erg mooi en leuk want voor kinderen 0-3 hadden ze zelfs een leuke speelplek ingericht waar ze met water, blokken en zelfs verkleedspullen konden spelen waardoor Jay er ineens bij liep als Nemo haha

Savonds zijn we uiteten geweest! Erg gezellig, Jayden in een kinderstoel kreeg bij binnen komst een kleurplaat en krijtjes. Waarop hij het eerste krijtje gelijk in z'n mond stopte om het puntje ervan af te bijten en door te slikken. (AHUM!)

Ondertussen zitten we alweer in San francisco, en ik kan zeggen, het is een mooie route via de HW 1! We hebben genoten!
Ook San Fransico is geweldig! We hebben ritjes met de cable kar gemaakt. De san francisco brug gezien (helemaal in zijn totaal er was zowaar geen mist)
En we hebben lekker gewinkeld in grote waren huizen. (voor Jayden hele stoere timberland schoentjes ; Ook hebben we zeeleeuwen gezien op fishermans warf en we zijn naar de beroemde chinese tuin geweest om overheerlijke thee te drinken.