los angeles camping RV harbor - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu los angeles camping RV harbor - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

los angeles camping RV harbor

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

01 September 2005 | Verenigde Staten, Los Angeles

Okay een Camper Camping, hoe werkt alles? uhmmmm gewoon credith card en inchecken maar.
Deze camping heet Harbor RV en ligt maar 1 km van Dinsney vandaan. Via internet wisten we dat het niet zo'n hele mooie camping was maar we komen voor Disney!

Voor we naar Amerika gingen wilde Rody nog voor Jayden perse een dvd speler (handformaat hebben) ik vond het toen overdreven maar kan achteraf zeggen dat ik het geweldig vind!
In het vliegtuig op de heen reis heeft JJ een uur naar de teletubbies gekeken. En nu zat hij lekker tik tak te kijken voordat hij naar bed moest. HEERLIJK

Naar bed Jayden, papa en mama ook moe en hebben nu even tijd voor zich zelf nodig.
Echt niet dus! Toen we Jayden in z'n tent neerlagen begon hij te krijsen. Hem er nog maar eventjes uitgehaald, slokje water, luier was nog schoon nog een boekje gelezen en toen echt slapen.
NO WAY... we hebben hem maar laten huilen. Hoe zielig we dit ook vonden. Hij was moe en wij ook.

We zaten uitgeteld buiten voor onze moterhome (op z'n amerikaans!)
en wat denk je! VUURWERK!! we zaten eerste rang om het Disney VUURWERK te zien!
En daar is ons Scheveningen NIKS BIJ! zooo mooi en zoooo spectaculair!`
Jayden was in slaap gevallen en heeft tot 1 uur in de nacht... heerlijk geslapen!
Toen werd hij overstuur wakker, hebben hem maar bij ons in bed genomen. En zijn weer slaap gevallen! Om 6 uur was ik klaar wakker en ben maar de tafel gaan dekken.
Om 7 uur de heren uit bed gehaald, ontbeten en hup naar Disney!