los angeles Dag 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu los angeles Dag 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

los angeles Dag 1

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

30 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Los Angeles

ff snel
de reis is goed verlopen!! 18 uur vliegen met een dreumes!! GEWELDIG GOED!

We zijn veilig aangekomen! Op dit moment bij de camper verhuur.
Camper ziet er geweldig mooi uit!!!
Heb de eigenaar van de verhuur lief aangekeken om ff achter zijn computer te zitten.
Nu komen er steeds allemaal mensen binnen die aan mij vragen of ik ze kan helpen. Dus ik heb al een baan hier

We gaan zo naar een super markt boodschappen halen! en daarna eens genieten... en een rust pauze inlassen. Tot nu toe alleen maar gereist.

En amerika?
Nu al geweldig!! zulke lieve mensen! zelfs op het vliegveld was het heel erg gezellig.
Ze hebben onze vingerafdrukken EN een pasfoto!

Ro en Jayden mochen in de Cockpit kijken!! super geweldig! en dat dus in Amerika!

Hou het nu kort... want anders moet ik hier straks blijven werken hahaha.

iedereen een dikke kus
en zodra mogelijkheid er is... een uitgebreider verslag!!