Zion 13 september - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Zion 13 september - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Zion 13 september

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

13 September 2005 | Verenigde Staten, Zion

Vanmorgen vroeg uit de veren om te ontbijten, we eten voornamelijk fruitloops (soort van corn flakes) (thanx voor de tip erika!) En elke ochtend maakt Rody een heerlijk kopje koffie voor mij.

Daarna hebben we ons en ook Jayden goed ingesmeerd met zonnebrand creme omdat het hier behoorlijk heet is! En toen opweg.
Jayden in de rugdrager bij papa achterop en op met de gratis shuttle naar het park.
Dit was adem benemend mooi!!! We hebben drie trails gelopen en alle drie tja wat kan ik zeggen erg erg erg mooi. En o wat voel je je klein in groot amerika!!!!

Jayden krijgt nog steeds erg veel aandacht van iedereen! En die geniet er ontzettend van!
Oja het leuke die mevrouw van de bieb zegt... hij heeft wenkbrauwen dat je hem wilt kussen! hihi wat is dat nou voor taal? maar goed.

Oja Jayden doet vanaf gister ook een tijger na... grrraaaaaauuuuwww (ZOOO GAAF!!) en hij draait rondjes! En het is een clown! doet zo grappig!
Op onze laatste wandeling kwamen we bij een meer aan, hup Jayden het water in. Valt om, gelukkig hadden we een schoon tshirt van papa bij ons. Zo grappig.

Straks gaan we even iets eten, en morgen gaan we naar Bryce Canyon Natuurpark!
Nou lieverds....

tot gauw!!
De van der hoeventjes

oja, van Jayden de groetjes aan al zijn vriendjes en vriendinnetjes!
Hij mist jullie en ook de websites!!
xxxxxx