Van Zion naar Bryce - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Van Zion naar Bryce - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Van Zion naar Bryce

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

14 September 2005 | Verenigde Staten, Bryce

Had ik al gezegd dat we een groepje herten hadden gezien in Zion? Gaaf joh van zo dicht bij. Er waren twee kleintjes.

Op woensdag 14 september zijn we smorgens vroeg alweer gaan rijden naar Bryce Canyon. Dit was goed te rijden. Nadat we een plekje hadden gereserveerd op een camping en nadat Rody tegen een boom aan was gereden Oeps, maar ach... kan gebeuren.
Hebben we weer een gratis shuttle het park ingenomen. Zo makkelijk! Instappen en uitstappen waar je wilt!
Eerst bij de visitor info vragen welke trails (wandelingen) we kunnen doen met een kleintje. Moet natuurlijk niet al te zwaar zijn omdat Jayden volgens ons al gauw een kilo of 12 weegt. En dat in een rugdrager achterop je rug
Jayden had de beste plek maar dit keer had hij er niet zo'n zin in. Was een beetje aan het mopperen achter op papa z'n rug. Voorbij gangers zeiden ons hij heeft de beste plek en hij moppert.
Tja kleine kindertjes mopperen soms ook.

Bryce was geweldig mooi weer! We hebben behoorlijk gewandeld en heel veel mooie uitzichten gezien. Het is weer onvoorstelbaar hoe mooi de natuur kan zijn!!
Na drie wandelingen flink naar beneden en weer naar boven waren we voorlopig uitgetraild! Even niet meer wandelen!!!! hahahaha
Weer herten gezien, en eekhoorns, Jayden snapt er niks van... hij ziet eekhoorntjes dan stapt hij er op af en dan zijn ze weer weg?????

Savonds hebben we ge-BBQ't alleen was het zooo koud (voor het eerst) dat we het vlees buiten hebben laten liggen en zelf binnen zijn gaan zitten.
Na het eten naar bed! Jayden sliep ook al snel, werd midden in de nacht wakker van de kou! Zo ook wij... heb het voor m'n gevoel nog nooit zo koud gehad. Jay bij ons in bed en het was een Rot nacht...

Jaim en de rest