Zion 12 september - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Zion 12 september - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Zion 12 september

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

12 September 2005 | Verenigde Staten, Zion

Smorgens vroeg vanuit Las Vegas vertrokken, eerst nog even langs de chocolade fabriek. Was best grappig, niet zo spectaculair maar lekker om te proefen en leuk om nog wat te kopen!
Jayden vind witte chocolade erg lekker en papa en mama alles!

Daarna naar de Hoover Dam en nadat we die bekeken hebben ging onze weg richting Zion natuurpark.
Onderweg nog gestopt bij een indianen dorpje, leuke foto van Jayden met een cowboy hoed in een huifkar! (foto's uploaden lukt ons steeds niet, maar die houden jullie tegoed!)

Om een uur of 5 in Zion aangekomen, blijkt het hier een uur later te zijn! We zijn uiteten geweest.
En hebben nog een tijdje zitten kletsen met een stel met een dochtertje van 20 maanden. Zo grappig. Een chinees meisje geadopteerd! Geweldig leuk!

Daarna weer terug naar de ontzettende mooie camping om lekker te slapen. Morgen Zion.

Liefs van ons