Yosimite 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Yosimite 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Yosimite 2

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

08 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Smorgens een heerlijk ontbijtje in de natuur met vele eekhoorns en vogels heeft wel wat!

Daarna zijn we het park gaan verkennen met de motorhome (als je Jayden vraagt waar is de motorhome wijst hij de camper aan!) Echt wel grappig. Als je Jayden vraagt hoe groot is papa, mama of Jayden doet hij dit

en zeggen wij...zo grooot!!
Ook vind Jayden het geweldig om zelf achter het stuur van de Camper te zitten:

Hier wat foto's van Yosimite. Ik heb er wel 100 geloof ik, zomaar wat foto's gekozen.

Het was geweldig leuk!! en we hebben erg genoten van de uitzichten en de mooie omgeving!
Het uitzicht van Glasier Point was adem benemend!

(deze foto's volgen nog)

Ook hebben we nog een hert gezien! Best grappig!

Jayden is zelf hier een atractie, die krijgt me toch een aandacht!!!
Hij is met jan en alleman aan het flirten!!
(ik heb al gezegt, laat Larissa het maar niet zien hoor )

Sinds een dag of 3 is Jayden ook aan het brabbelen geslagen! hele hele verhalen die hij loopt op te hangen. En als je weg loopt roept hij je gewoon weer terug... hey hey zegt hij dan.
Croisantjes vind hij het lekkerste!!

Savonds kamp vuur gemaakt, en Jayden veilig in z'n buggie gezet. Ook marsh mellows op een stok geroosterd vond hij en ook wij erg leuk en mjummie.
Om half 8 ging Jayden naar bed en bleven paps en mams heerlijk keuvelen bij het kampvuur.
Om half 9 werd Jayden weer wakker, huilend (last van tanden!) en hebben wij hem eruit gehaald.
Pikke donker met het vuurtje had ook wel wat.
Ik zeg... kijk jayden sterren... Jayden keek omhoog en vervolgens niet meer naar beneden. Hij was erg erg ERG onder de indruk. Toen hij weer naar benden keek zag je twinkel sterretjes in zijn ogen! Hahahaha hij bleef kijken!!

GEWELDIG!