Death Vally - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Death Vally - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Death Vally

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

09 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mam, je kan weer slapen hoor! We hebben de Death Vally doorkruist! En we leven nog
Eigenlijk mochten we met de camper niet door Death Vally heen (mag pas vanaf 16 september) maar we namen het risco! wij durfen hahaha
We hadden de wekker om 6 uur gezet! (moest wel want we werden steeds later wakker, gister half 10 pas) Na een ontbijt en gratis muffins die voor de touristen werden gebakken gingen we om half 9 op pad. 100 mile naar Death Vally.... En toen in het park... Het was er heet! Het kan hier zo'n 55 graden worden zegt men. Jayden heeft geslapen.
Het was goed te doen! En voor we het wisten waren we er alweer door heen! We zijn 2 keer uitstapt voor foto's en om de hitte te voelen!!

Hierna reden we gelijk door naar Las Vegas!