Dag 1 Kelly Park & Shoppen - Reisverslag uit Lecanto, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Dag 1 Kelly Park & Shoppen - Reisverslag uit Lecanto, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Dag 1 Kelly Park & Shoppen

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

07 Februari 2017 | Verenigde Staten, Lecanto

3:47 uur midnight: Lig je dan klaar wakker! Terwijl het in Nederland 9:45 uur is. Volgens mij is Ro ook al wakker. Jay/Jen slapen gelukkig nog. Heerlijk rustig ;)

4:15 uur Iedereen wakker EN trek! Haha Gelukkig kunnen we om 6:00 uur al ontbijten.

Om stipt 6 uur. Starten we aan het ontbijt. De keuze was niet heel uitgebreid maar het was prima. Wij zijn ook niet zo moeilijk. Kopje thee, broodje met jam en een beker melk met havermout. De andere kozen voor een pancake of bagel.

Om 7:30 uur reden we richting een supermarkt voor wat boodschapjes waaronder wat lekkere broodjes voor de lunch.
Daarna naar Kelly Park. Het was een heerlijk rustig natuurpark waar we een trail van 5 km gelopen hebben. Jayden en Jenna waren zo bang dat ze bij elk geluidje vanuit het bos dachten dat ze opgegeten zouden worden door een krokodil. We waren nog maar net op weg en er stak een hert over. Nadat de de schik weer weg was hebben we even adembenemend staan kijken. Steeds schoten er eekhoorns weg of staken deze ineens heel snel over het pad waarop we liepen. Super gaaf! Maar de spanning bij de kinderen liep steeds op. Vooral ook het moment waar we bij een riviertje kwamen en ze ervan overtuigd waren dar er krokkodillen in zitten. Ro en ik mochten niet stil staan. Wat we toch deden en ze allemaal geluiden uit de bossen hoorde. Kan je je voorstellen. Doodstil om je heen en af en toe een krak vanuit de bosjes. Ik heb ze echt moeten geruststellen dat we ze echt niet laten opeten door een krokkodil. Nadat we ons rondje hadden gemaakt hebben we twee banden buiten het park gehuurd om vanaf de rivier met de stroming mee te drijven. Nee Jayden....er zitten echt geen krokkodillen. Ja maar op dat bord staat van wel. Gelukkig kon de vrouw van de verhuur Jayden wel geruststellen en paste de tubes in de auto. Want de bandenverhuur was overigens buiten het park.

Het water was zo heel helder en de natuur zo mooi. Het was net een sprookje. Jayden en Rody gingen als eerst de rivier op. .Daarna mochten Jenna en ik. We zagen onderweg een boel visjes, schildpaden en een witte reiger. Wat een ervaring. Jayden was overigens nog steeds bang voor een krokodil.
Toen ons rivier avontuur erop zat hebben we genoten van onze sandwiitches.

Nadat Jenna nog even gezwommen had we van de zon hebben genoten 26 graden C. Zijn we richting auto gegaan. En was het tijd om te shoppen!! Eerst naar de outlet gegaan en daarna naar de Milenium mall. De vermoeidheid begon voor ons rond een uur of 5 op te spelen. Maar we moesten nog even vol houden om over de jetlag heen te komen. We besloten bij de cheesecake factory te gaan eten.

Met natuurlijk het idee om een stukje cheesecake als dessert te nemen. Rody bestelde een steak met rode wijnsaus Jenna Macaroni cheese, Jayden een pizza en ik een salade met kip. Eerst kwamen natuurlijk de drankjes. Mama mia mijn tonic..waren er drie in 1 glas gok ik haha en mijn salade was geloof ik ook voor drie! Maar niks anders dan lof voor de cheesecake factory. Het smaakte heerlijk!!

Het dessert??? Uhhh die hebben we laten inpakken en gaat mee naar het hotel voor morgen ochtend ofzo. :)

Jenna viel aan tafel bijna in slaap dus besloten we terug te gaan naar het hotel. Eenmaal hier aangekomen zijn we allemaal naar bed gegaan. En vielen we als een blok in slaap.