Sanibel - Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Sanibel - Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Sanibel - Tampa

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

20 Februari 2017 | Verenigde Staten, Tampa

Vanmorgen wilden we vroeg op het strand zijn om schelpen te zoeken. Dus hebben we de wekker voor de verandering gezet. Om 6:30 werden we gewekt draaide we ons nog een keer om en hebben we ons uiteindelijk toch maar aangekleed. Het ontbijt in het hotel was prima! Deze keer konden we zelf wafels maken. Jenna en ik hebbeb hier dankbaar gebruik van gemaakt. Ik ben een beetje bang dat de 8 kilo dat eraf was voor de vakantie er ondertussen weer aan zit. Dunking Donuts en de star bucks (Frappacino Caramel). ik kan er gewoon geen nee tegen zeggen.

We waren om.7:30 uur op het strand en hebben ons hier ruim 2 uur vermaakt. Prachtige schelpen, zeesterren, zeekomkommers lagen op het strand. De ochtend zon voelde goed en de lucht was helder blauw. Het was een feestje om hier te lopen en te soeken naar de mooiste schelpen. We vinden ook levende. Deze gooide we dan weer tetug in de zee. In de hoop dat ze het overleven. Ik keek mijn ogen uit! Heerlijk om op deze manier wakker te worden. Helaas hadden we de parkeermeter op 2 uur gezet en vloog de tijd voorbij! We namen afscheid van Sanibel beach maar de mooiste schelpen nemen we mee naar huis. We willen er een fotolijstje van maken.

We vervolgde onze weg richting Tampa. Onderweg hebben we nog een park bezocht. Helaas hebbennwe weinig wild gezien (het was midden op de dag, de kans dat je wat spot is dan natuurlijk erg klein). Wat wel heel gaaf was, een uitkijkpunt boven de bomen. Ik denk zo'n 23 meter hoogte. Nice vieuw!

Na het park.zijn we een broodje gaan halen bij de publix (supermarkt) en doorgereden naar hotel in Tampa. Rond 16 uur kwamen we aan. Het hotel Ramada is pal naast een IHOP il fok een lekker ontbijtje morgen ochtend! Ze hebben hier ook een wasmachine waar ik dankbaar een wasje in heb gedraaid! Kids hebben nog even gezwommen. De rest van de dag lekker rustig aan gedaan! Rody volgt basketbal all star game op tv. Ook leuk! Maar ik vermaak me met wat fotos op mijn twlefoon te wissen en dit verslagje te typen. Jayden en Jenna volgen hun serie op de ipads.

Moegen is het presidents day. Naar mijn idee is dit een feestdag. Het zal dan overal erg druk zijn. Ik hoop dat wij uit de drukte blijven. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 63242

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: