Disney Hollywood Studio's - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Disney Hollywood Studio's - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Disney Hollywood Studio's

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

08 Februari 2017 | Verenigde Staten, Kissimmee

Om 4:40 uur ging mijn natuurlijke wekker. Ping... wakker! Gelukkig lag de rest van het gezin nog heerlijk te slapen.
Die werden een uurtje later wakker en zo zaten we weer om stipt 6 uur aan het ontbijt. Het voordeel van zo vroeg wakker zijn is dat je nog wat aan je dag hebt ;)

Na het ontbijt en alle spullen gepakt te hebben op naar de dichts bijzijnde supermarkt om wat broodjes te kopen. En daarna EINDELIJK naar Disney!! Volgens een internet site moesten we vandaag naar Hollywood studio's. Hier zou het volgens die site niet te druk zijn. Zo gezegd zo gedaan. De studio's liggen 10 minuten van ons hotel af dus we waren er zo.

Nadat we door de tassen controle waren en we de entree kaarten voor 4 dagen disney hadden gekocht (slik wat een geld) konden we om 9 uur naar binnen. Het park was een feestje voor film liefhebbers met special effects. Zo heb ik erg gelachen om de Muppetshow in 3D. Je zit in een zaal die precies gemaakt is zoals de muppetshow (inclusief het balkonnetje waar de twee oude mannetjes zitten). Als de show begint gaat het gordijntje open en ja hoor daar zitten ze! De oude mannetjes uit de muppetshow met hun welbekende opmerkingen!! De film met 3D effecten zijn geweldig. 3D zoals 3D hoort. Net alsof je het kan aanraken. Tijdens de film ook echt actie waar ineens een deur open gaat en de muppet pop (animal) rond loopt. Ik bleef lachen.

We hebben het hele park gezien en alle attracties kunnen doen. De leukste vonden we de tower of terror 3D, star Wars tour 3D en een show van de kleine zeemeermin 3D en Belle en bet beest. Jenna vond de 8baan van Arrow Smith het coolst. En Jayden 3D schieten in ToyStory. Dan ga je in een karretje en moet je zoveel mogelijk punten behalen door te schieten op toy story achtige figuren. Als je iets raakt springt er van alles rond en naar je toe 3D.

De indiana jones special effect show was ook gaaf en indrukwekkend gedaan. Toen deze afgelopen was moesten we even doorlopen voor ht laaste van vandaag. De Fantasmic show om 19:00 uur.

Wow wow wow geen woorden voor....veel disney karakters, water, vuur, laser en lichtshow en special effects. We keken onze ogen uit.

Toen deze show was afgelopen om 19:30 zou er ook nog een andere vuurwerk show ergens anders in het park. Maar we waren zo moe van de dag dat we besloten om terug te gaan. We wilde niet in een restaurant eten, dat zou weer een geruime tijd duren. Dus besloten we langs de supermarkt te gaan om eten uit te zoeken voor op onze hotelkamer.

Na het eten duurde het niet lang voordat we allemaal sliepen

• 09 Februari 2017 - 14:26

Diane: