Kanoen in Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Kanoen in Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Kanoen in Tampa

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

20 Februari 2017 | Verenigde Staten, Tampa

Vanmorgen werd ik om 7 uur wakker. Ik vind het heerlijk om als eerste wakker te zijn. De rust als iedereen nog heerlijk ligt te slapen. Even op internet krantje lezen.

Rond 8 uur werden de anderen wakker en hebben we ons allemaal gedoucht en aangekleed. Omdat ons hotel NAAST de IHOP ligt besloten we niet voor het ontbijt van het hotel te gaan maar naar de IHOP te lopen. Waarom ook niet?? De pannenkoeken hebben ons heerlijk gesmaakt. Echt een feestje dat Amerika!

We zijn in Tampa omdat we naar Bush Gardens (pretpark) willen maar omdar het vandaag Presidents Day is. Hebben we dit een dagje uitgesteld. Veel Amerikanen zijn namelijk vrij en zouden dus wel eens in grote getallen af kunnen reizen richting een pretpark.

Mij leek het leuk om vandaag een kano te huren. Gewoon een ochtendje actief doen. Ik had een leuk bedrijfje via trippadvisor gevonden en heb deze gebeld. Ja ze waren vandaag op presidents day open en ja, ze hadden ook nog wel 2 kano's beschikbaar. Het was zo'n 15 minuten rijden naar de verhuurder. Daar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en zeiden ze dat we best met z'n vieren in 1 kano zouden passen. Mooi! Dat scheelde weer!

Voor we het wisten hadden we een kano, 2 peddels en een kaart en konden we na een korte uitleg het water op. Jenna vond het idee kanoen tussen Alligators in eerste instantie maar niks .Ja maar ik ga niet riep ze in het hotel!!. Maar eigenlijk ontspande ze ter plekke. Ze vond alle kleine schildpadden en alligators schattig..... aaahh mama kijk dan hoe schattig ;) kijk die dan zo ienieminie!!

Rody en ik hadden het peddelen nog niet verleerd (Canada) en we gingen als een speer! Zo snel dat ik gewoon geen fotos ondertussen kon maken. Want telkens als ik mijn toestel in mijn handen had waren we alweer te ver voor een foto! Jenna ging op een gegeven moment wel fotos maken. Maar die drukte te laat op het knopje dat de Alligator van ons schok en in het water verdween. Lege boomstam op de foto. ;) Leuk Jen!

Na 2,5 uur varen, bereikte we het punt waar we opgehaald zouden worden. Jammer!!! Ik had nog wel een paar uurtjes door kunnen varen! Zo mooi die natuur, de vogels, vissen, schildpaden, en Alligators. De rust om je heen! Maar ja...aan alle leuke dingen komt een eind. De pic up stond al op ons te wachten. En werden we met een gele schoolbus in 15 minuten weer terug gereden naar onze auto.

We hebben een lekker broodje gekocht bij de publix (supermarkt) en de rest van de dag lekker rustig aan gedaan.

Morgen naar Busch Gardens! We hopen dat het niet zo druk is. Hebben er zin in en kijken er naar uit!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 2388
Totaal aantal bezoekers 63381

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: