Pasfoto voor paspoort - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Pasfoto voor paspoort - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Pasfoto voor paspoort

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

01 Augustus 2005 | ,

Vandaag hebben we weer iets in de voorbereiding voor onze reis gedaan. We hebben namelijk pasfoto's van Jayden laten maken. Om Amerika in te komen is een bijschrijving in het paspoort van 1 van de ouders namelijk niet genoeg (hij stond zo lief bijgeschreven in mijn paspoort met zo'n lieve foto!!)

Nee in Amerika moet ook een baby (in ons geval een dreumes) beschikken over een eigen paspoort.

Ik vraag me wel af hoe ze hem uit mijn paspoort halen. Zou hij eruit gescheurd worden? Of komt er een dikke zwarte streep door die bladzijde (moet je toch ook niet aan denken, dat ze een streep over je kind z'n foto heen trekken) (niet bij nadenken Jaim

Maar goed, wij vandaag de pasfotowinkel in, Jayden op het krukje gezet, in de hoop dat de fotomissie lukt! De fotograaf instaleerde al zijn digitale foto spullen en Jayden zat heel serieus (noem het ernstig) vanaf het krukje te kijken wat er allemaal om hem heen gebeurde. We wezen Jayden op het beeldscherm waar hij zichzelf kon zien. Maar daardoor ging hij nog serieuzer (ernstiger) kijken!!
OJEE dacht ik nog bij mezelf. Als dit maar goed gaat komen. Want als moeder wil je toch wel dat je kind goed op de foto staat. (een paspoort is voor 5 jaar!!) Ineens kreeg ik een ingeving (schijnt dat je die als moeder wel eens vaker krijgt Ik begon "op een grote paddenstoel" te zingen. En ja hoor, Jayden stak zijn vingertje al vol enthousiastme in de lucht en begon op zijn manier mee te zingen en te LACHEN! Waarop de fotograaf keurig inspeelde en klikte!!
Dus zowaar... (toch gelukt)... EEN LACHENDE JAYDEN op de foto! MISSIE GESLAAGD!

Morgen gaan we naar het stadsdeelkantoor om het paspoort te bestellen.
Jaime