Nog een maand te gaan - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Nog een maand te gaan - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Nog een maand te gaan

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

30 Juli 2005 | ,

Vandaag over een maand, zitten we in het vliegtuig. Opweg naar Amerika. Op 29 augustus komen we aan op Los Angeles airport (LAX) en overnachten we hier in een hotel.
Smorgens vroeg worden we opgehaald door het verhuurstation om de camper in ontvangst te nemen. Het is in Los Angeles 9 uur vroeger dan dat het hier is. Dus dat gaat wel lukken aangezien ik denk dat we midden in de nacht dan al uitgeslapen zijn. Ik ben zo benieuwd hoe de Camper er in het echt uitziet. En of het kinderstoeltje waar Jayden 1 maand in moet zitten ook daadwerkelijk van goede kwaliteit is. Ook ben ik benieuwd of West Amerika echt is zoals ik me verbeeld.
Zal alles echt zo ENORM zijn???

De eerste dagen zullen we een bezoek brengen aan Disney en San Diego Zoo.
En dan rijden we via de kust omhoog naar San Francisco. Dan doen we Yosimity national park aan. Om vervolgens naar Las Vegas te gaan. Ook gaan we naar de grand canyon en Zion. Rody heeft vandaag de mcnally atlas besteld. Dan kunnen we globaal gaan kijken of alles haalbaar is. We willen deze reis niet al te overhaast maken. We willen voornamelijk genieten. En als we iets niet kunnen zien ivm met tijdnood of als we het ergens super naar onze zin hebben is het ook goed.

Ik weet wel dat we er al super zin in hebben.

Deze week gaan we voor Jayden een eigen paspoort halen. Ook baby's hebben in Amerika een eigen paspoort nodig.

Groetjes van ons