Laatste werkdag - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit , van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

26 Augustus 2005 | ,

Vandaag was het mijn laatste werkdag zo vlak voor de vakantie. Ik moest om half 7 mijn bed uit omdat ik een vroege dienst had. Ik ben nou eenmaal GEEN ochtend mens. Dus toen mijn wekker ging smeekte ik Rody zowat om niet in slaap te vallen omdat ik wel weer in saap viel! HAHA gelukkig kwam ik toch nog optijd op m'n werk.
Toen ik Rody later aan de telefoon had waren hij en kleine Jayden gelukkig alweer een stuk opgeknapt. Beide waren ze namelijk grieperig!
Ze waren op dinsdag al saampjes naar de dokter geweest. Rody een keelontsteking en Jayden ook een keelonsteking alleen die van Jayden was alweer over aan het gaan.
Conclusie = Jayden heeft z'n vader aangestoken! (OEPS)

Eergister kreeg Jayden er koorts bij en gister hadden we zoiets van HUP, weer terug naar de dokter. Want stel je toch eens voor met een ziek kind vliegen naar Amerika.
De dokter zag dit keer dat zijn oortje een beetje aan het rommelen was. Hij adviseerde ons door te gaan met paracetamol en per direct te beginnen met neusdruppels. Voor de zekerheid hebben we een penciline kuurtje gekregen om mee te nemen. Mocht Jayden onverhoopt in de vakantie toch weer ziek worden hebben we nu een paardenmiddel bij ons!

Okay waar was ik? oja aan het werk... de laatste dingetjes afgerond en om half 4... VAKANTIE!
Lekker vrij tot 28 september!! whoeha!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Amerika 2005

Amerika 2005

Recente Reisverslagen:

26 September 2005

Thuis, MOE en voldaan!

23 September 2005

Toch nog 1 om het af te leren

21 September 2005

Helicopter

18 September 2005

Hoi Hoi vanuit SAN DIEGO

16 September 2005

16 september (vandaag dus)
Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 63388

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: