15 september - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu 15 september - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

15 september

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

15 September 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Bibberend wakker geworden dus, gelukkig werd de zon al snel warm en na het ontbijt zijn we gaan zwemmen. Er was een binnen zwembad en dat is cool!!
Na het zwemmen op weg naar de Grand Canyon. De omgeving was WEER heel anders! Zo'n onvoorstelbaar land! We hebben veel landen al gezien maar Amerika slaat alles kwa afwisseling!!
We hebben smiddags de camper in het bos geparkeerd en hier heb ik tosti's gebakken!! LOL! En lekker... oja... Jayden vind ketjup lekker!!!???(hoe schrijf je dat eigenlijk??)
(is dat normaal?))) gek kind, als hij patatjes eet, likt hij alleen alle ketjup van zijn patatje! en eet niet eens dat patatje op.

We hebben van de Grand Canyon de North RIM bezocht! Erg mooi! En ze verkopen ERG lekker ijs! Hahaha
Rody had wat last van z'n hoogte vrees!

Op de camping (midden in de natuur) hebben we hout gesprokkelt voor een vuur. Jayden sprokkelt net zo hard mee en snapt het al heel goed. Hij vind het alleen niet leuk dat hij vast in z'n stoel wordt gezet als het vuur aan gaat.