Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Las Vegas 2

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

11 September 2005 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hoi hoi.
Hier zijn we dan weer eens een keertje! We hebben totaal 3 nachten op de strip (las Vegas) overnacht! Het is zo ongelovelijk gaaf om in Las Vegas te zijn geweest!
We staan op de enige RV camping op de strip bij Circus Circus met zwembad!
We zijn het hotel Circus Circus ingelopen om het van binnen te bekijken. UHM WAT ENORM!!!!
Vele casino's! maar ook een heus pretpark van binnen met achtbaan! draaimolens en dingen die op z'n kop gaan! We keken onze ogen uit!! Nu wilde we de stip op om het leven van Las vegas te gaan bekijken! UHM HOE KOM JE HET HOTEL UIT??? hahaha zo groot dat we echt een beetje verdwaald waren.

Op de strip keken we onze ogen uit! Venetie is nagebouwd, maar zo staat er ook het vrijheidsbeeld, en de eifeltoren! Elk Hotel had z'n eigen casino en pretpark van binnen! WOW O WOW!
We hebben heel wat afgewandeld deze dagen!

Ook svonds is Las Vegas geweldig! We hebben heerlijk gegeten van de lopende buffetten van maar 10 dollar pp en Jayden at gratis mee! Die eet doperten!! hahaha gek kind.
De lichtjes savonds waren erg indrukwekkend! Weer keken we onze ogen uit. Elk hotel had ook z'n eigen show en Celine Dion trad ergens op. (niet dat we haar gezien hebben hoor)
Wel heel wat stelletjes gezien die gingen trouwen in Las Vegas.
We hebben de fonteinen van het Belagio bekeken! En nog gewinkeld.
Jayden heeft z'n eigen Aap knuffelin elkaar gezet zo grappig! Het heeft een echt aapgeluid en een hartje waar Jayden een kusje op moest geven. Hij heet Aapie en heeft zelfs kleertjes aan.
Vanaf dit moment als je aan Jayden vraagt... Jayden wat doet een Aap... dan zegt hij OE OE OE... zooo grappig!!!!

De laatste dag in Las Vegas hebben we het rustiger aan gedaan, eerst lekker uitgeslapen en daarna ontbeten en gaan zwemmen!! Alleen het was zoooo koud water, dat zelfs Jayden zoiets had van brrrr eruit mama en papa. We zijn toen naar een shopping mall geweest en hebben wat leuke dingen geshopt... voor Jayden gympies met lampjes!! zooo cool!!!