Hoi Hoi vanuit SAN DIEGO - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Hoi Hoi vanuit SAN DIEGO - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Hoi Hoi vanuit SAN DIEGO

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

18 September 2005 | Verenigde Staten, San Diego

hoi hoi vanuit SAN DIEGO
hoi hoi hoi
Hier gaat alle goed! Het wordt voor jullie een beetje saai want we zijn nog steeds aan het genieten!
We zijn iets eerder al in san diego beland omdat we graag naar sea world wilde. Daar zijn we vandaag geweest! lache joh! leuke shows!
En we hebben als VIP geluncht naast het bassin een orka!

Morgen gaan we naar de san diego zoo....

vannacht hebben we hier onze eerste regen gehad. dit ging ons niet gemakkelijk af. de onweer die boven onze hoofd zat werd je niet vrolijk van. Heel eng. Telkens ging alle autos op alarm.
en Jayden sliep gewoon door. Rody in de zeik regen naar buiten om de stroom eraf te halen.