Disney's Magical Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Disney's Magical Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Disney's Magical Kingdom

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

11 Februari 2017 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vroeg wakker worden heeft ook zijn voordelen. Zo kan je op je gemak als iedereen nog lekker ligt te slapen even een blogje typen. Op een telefoon gaat dit namelijk niet zo heel snel.

Vandaag is het laatste park van world Disney aan de beurt. Na het ontbijt op weg. Het was warm buiten. Veel warmer dan de dagen hiervoor. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Nadat we de auto geparkeerd hadden moest je met een treintje en daarna met de monorail of boot om bij de ingang te komen. Een hele onderneming nog. Bij de ingang zagen we het al. Het was zaterdag en dus ook heel druk. Op de app op mijn telefoon kon ik zien dat er wachtrijen stonden van 90 - 150 minuten! No way dat ik 90 of 150 minuten in een rij ga staan. Gelukkog dachten mijn medereisgenoten hier ook zo over. Elke dag heb je recht op 3 fast passes. Deze hebben we gelijk gereserveerd. Het voordeel van zo'n pas is dat je dan een tijd krijgt waneer je jezelf moet melden bij deze attractie en je zo door kunt lopen. Daarna hebben we alle attracties met een korte rij gedaan. Gemiddeld 20-30 of soms 30 minuten gewacht. De parade gekeken.

Om 21:00 was er vuurwerk rond het kasteel. Jayden en ik wilde graag kijken. Jenna wilde graag nog in de small world attractie dus hebben we ons gesplitst. Dat gaat prima met je mobiele telefoon en gratis wifi door het hele park. De vuurwerkshow was prachtig! Hier kan geen scheveningen vuurwerk tegenop. Nadat dit was afgelopen besloten we in een rij te gaan staan voor een soort 8baan van de 7 dwergen. 40 minuten volgens de app.... het werden er 60!!! De rit duurde 3 minuten gok ik!