The Keys - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu The Keys - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

The Keys

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

14 Februari 2017 | Verenigde Staten, Key West

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 uur. We wilde een beetje bijtijds op weg om naar de Keys te gaan. Na het ontbijt reden we om 8:30 uur weg. Het was erg mistig op de weg en we hoopte niet dat dit de hele dag zo zou blijven. Gelukkig trok de lucht na een uur helemaal open en kwam er een strak blauwe lucht te voor schijn.
Het eerste eiland heet Islamorada hier hebben we bij Robbies gekeken naar de Tarpoons die in de haven zwommen. Wat een enorme joekels van vissen zaten erbij Ik gok dat sommige wel 1,5 meter lang waren. Ook zaten hier een heleboel pelicanen. Wat een gave beesten zijn dat toch. Nadat we hier wat hebben gekeken en hebben rondgelopen zijn we weer verder gegaan.

Jayden en ik wilde graag een snorkeltour doen. Maar Jenna moest nog even aan het idee wennen. Boot... snorkelen? Haaien?? Ik kreeg haar niet gewillig en we hebben het voor nu maar laten rusten. Misschien morgen?

Wat is het toch leuk om over de keys van eiland naar eiland te rijden! Ik keek mijn ogen uit! Langs de weg allemaal leuke eetgelegenheden maar ook mooie huizen met sommige wel een super gave brievenbus in een vorm van een vis, mannatee of iets anders origineels.

Op anne's beach kon je heel ver de zee inlopen zonder dat de zee dieper werd.
Op.key ? (Zoek ik nog even op) hebben we een trail van zo'n 2 kilometer gelopen. Onderweg kwamen we krabbetjes tegen en mooie vergezichten.

Lunch hebben we gedaan bij No name pub. Deze pub hangt helemaal vol met 1 dollar biljetten. Toen ik vroeg voor hoeveel geld.er aan de muren en plafond hing antwoorse ze met zo'n 270.000 stuks. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet. Maar dat het er heel veel zijn heb ik met mijn eigen ogen gezien. Echt overal hingen dollar biljetten!!
Wr hebben hier goed gegeten! Zoveel oom weer dat we vanacond de luch konden overslaan.

Na een uurtje rijden kwamen we bij ons B&B aan. Wow!! Een heel huis voor ons?!! Echt super gaaf!! Jammer dat we maar 1 nachtje blijven.
Na ingecheckt te zijn, zijn ee door de duvelstraat naar Mallory plein gelopen waar we de zonsondergang mee hebben geviert! De zfeer was er geweldig! Overal straatartiesten, muziekanten en verkoop van lekkere drankjes en hapjes. Wij hebben ons zelf getrakteerd op een verse annanas juice. En toen was het wachten todat de zon onder ging. Een romantische afsluiting van deze super leuke valentijnsdag!

Met terug lopen nog even een ijsje gehaald en daarna zijn de kids nog even lekker gaan zwemmen.

  • 15 Februari 2017 - 03:55

    Diane:

    Wauw dit klinkt gaaf zeg! Heb eigenlijk nooit een beeld van de Florida keys gehad maar zo te horen is het de moeite van het bekijken waard. Morgen weer verder genieten mensen! Dankzij de blogs geniet ik lekker mee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaime, Rody, Jayden en Jenna

Amerika Here we come!!!

Actief sinds 19 Maart 2009
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 63237

Voorgaande reizen:

06 Februari 2017 - 28 Februari 2017

Florida 2017

18 April 2009 - 16 Mei 2009

Amerika 2009

30 Augustus 2005 - 26 September 2005

Amerika 2005

Landen bezocht: