Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

12 Februari 2017 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Na 4 dagen Disney hadden we wel even genoeg pretpark gezien en hebben we heerlijk uitgeslapen! Ik werd zelf om 7:30 wakker. Rn omdat het ontbijt tot 9 uur was besloot ik me om 8:30 uur aan te kleden en voor ontbijt op bed te zorgen. Om 9:00 uur werd de rest van het gezin wakker en konden ze gelijk ontbijten.
We hebben de ochtend lekker rustig aan gedaan. Om.11 uur vertrokken we richting Ft Lauderdale. We wilde eigenlijk ook nog langs CocoaBeach maar omdat we best laat zijn vertrokken hebben we dit overgeslagen. De rit naar ft Lauderdale duurde 3 uur. Jayden & Jenna hebben zich op de achterbank vermaakt met een pakje kaarten. En ik vind het altijd heerlijk om een beetje om me heen te kijken. Onderweg nog even stoppen om een broodje te eten. En wat donuts mee te nemen.

16 uur kwamen we bij ons hotel aan. Ingechect en gelijk naar het strand gegaan om nog even te genieten van het zonnetje en de zee.
Zee temperatuur is top! En de zon overigens ook ;)

Eenmaal bij het hotel terug wilde Jenna & Jayden nog even zwemmen in het zwembad en hebben wij een drankje gedaan.

S'avonds zijn we gaan eten bij Bubba Gump uit de film van Forest Gump (Tom Hanks). Dit is een restaurant waar ze alleen maar garnalen serveren op verschillende wijze bereid. Eerlijk waar het was HEERLIJK! We hebben zo lekker gegeten!! Voor de kinderen stonden er ook andere gerechtjes op de kaart en zo kozen zij voor een hamburger. Al heeft Jenna ook van mijn garnalen gesnoept. Mmm lekker mam! ;)

Op de terug weg nog een ijsje genomen (althans de kids, wij zaten bomvol) en mensen gekeken op de boulevard. Het was 9 uur savonds maar voor veel mensen en aan de harde muziek overal te horen een groot feest. Het draait hier een beetje om zien en gezien worden. Dikke auto's, en sexy geklede en veel dronken mensen.

Het was nog volle maan. Deze gaf een prachtig licht over de zee.