Disney's animal kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Disney's animal kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Disney's animal kingdom

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

10 Februari 2017 | Verenigde Staten, Kissimmee

Zoals de naam je al doet vermoeden gaan we ons vandaag wanen in het dierenpark van Disney. Dit park is opgebouw uit delen met attracties, shows maar ook dierenverblijven.

Terwijl het in nederland lekker aan het sneeuwen is en de temperatuur onder nul aangeeft. Lopen wij in vol zon zonder maar 1 wolkje aan de lucht in onze korte broek met tshirt. Ik weet het.... het leven is oneerlijk maar oh wat vond ik dit fijn. Even geen kou maar warmte. Moet ook zeggen dat mijn lichaam dit even goed kan gebruiken.

Omdat het vandaag vrijdag is. Is het gelijk ook een heel stuk drukker in het park. Waar komen al die mensen vandaan dan? Maar goed.... zoals dory zei..... keep on swimming...... zijn wij gewoon met de stroom mee het park door gegaan. Twee shows gezien... lion king en finding nemo. Indrukwekkend hoe ze zo'n show in 30-40 minuten neerzetten.

Atracties gedaan zoals Mount everest een 8baan. Waarin je Yeti tegen komt en achteruit gaat. Dat hoofd van Jayden...goud! Hij dacht dit gaat niet goed hoor...we gaan achteruit. ;)

Dino .... een soort ride waarin je in een auto zit en terug de tijd in gaat. Je rijd dan met een snelvaart langs allemaal nagemaakte dino's. Super hobbelig maar heel gaaf.

Jenna wilde wel op de foto met twee figuren uit de film Up. Ze vonden haar t-shirt mooi. Daar zaten van die lovertjes op dat je kon veranderen van een eenhoorn naar een rwgenboog. Haha ze bleven haar tshirt veranderen. Regenboog...eenhoorn...regenboog...eenhoorn... ik keam niet meer bij van het lachen.

Ook zijn we op safari geweest. In een truck rijd je door de savanne van afrika (niet echt natuurlijk) maar heel realistisch nagemaakt. Kom je langs giraffen, olifanten, leeuwen, buffels enz enz... overigens waren de dieren wel echt. Denk een beetje aan de beekse bergen. Wat ook heel schattig was. Er stond een baby olifantje van ongeveer een maand oud. So cute!! ;)

Om een uur of 18 waren we een beetje pretpark moe en besloten we eruit te gaan. Op naar Dinsey Springs.

Disney springs is een soort winkel centrum met winkels, restaurants en veel entertainment in de vorm van live muziek en straatartiesten. Heel gezellig. Hier hebben we een tafel gereserveerd bij Hollywood en tot die tijd hebben we ons vermaakt met rondlopen, winkels kijken en luisteren naar de muziek.

Eindelijk eten!! Ro en ik bestelde allebei een hamburgertje. Mama mia wat een ding!! Ik heb gelijk voor de rest van mijn vakantie genoeg gegeten haha

Om 22:00 uur reden we naar ons hotel.