Disney's Epcot - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Disney's Epcot - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Disney's Epcot

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

09 Februari 2017 | Verenigde Staten, Kissimmee

4:45 uur Ping! ;) blijft dit zo?

Epcot stond op ons lijstje. Na het ontbijt richting het park waar we rond de klok van 9:30 uur aankwamen. Epcot is tot 21:00 uur open, dus we hadden alle tijd om het park te verkennen.

Attracties zoals Frozen, Nemo en Soarin waren toch wel de leukste. Vandaag hebben we Katrien Duck, Anna & Elsa even gedag gezegd. Jenna vind dat nog helemaal leuk. Aan Jayden merk je dat hij zich eigenlijk al een beetje te groot hiervoor vind en in eerste instantie zegt hij; nee ik ga niet met een mens in een pak op de foto. Maar als Jenna dan aan de beurt is en hij volwassen mannen op de foto ziet gaan wil hij toch wel ;)

Het was een leuk park en met rijen van gemiddeld 5 à 10 minuten een feestje om te doen.

Er stond wel een rij van 40/60 minuten bij Test Track. We hadden een Fastpass zodat we direct mochten doorlopen. Hier ontwerp je op een beeldscherm een auto en mag je die gaan testen in een soort racebaan atractie. Dit vonden de kids zo gaaf dat we wel 5 keer erin zijn gegaan. Hoe doe je dat met een rij van 40 minuten. Nou heel simpel. In de rij gaan staan voor single persons. Doorlopen maar!! Enig nadeeltje je zit naast vreemde mensen. Voordeel dat vinden wij helemaal niet erg. ;)

Om 21:00 uur het eind spektakel: De laser/vuurwerkshow op het water. We hadden goede plaatsen waar we alles konden zien en hebben weer genoten.

Op naar het hotel waar nog steeds de cheese cake in de koelkast op ons aan het wachten was. Cheesecake factory.... We komen terug!!!!!

Met een minuut of 10 waren we allemaal in slaap.

Niet gek hè ;)

Oja....let niet op de spelfouten.... Ik typ op mijn telefoon. Mijn moeder maakte zich al zorgen omdat ze ZOVEEL fouten niet gewend is van mij... Geen zorgen mam.... Xx

• 10 Februari 2017 - 22:17

Diane:

Klinkt allemaal weer erg leuk, zeker die korte rijen! En las ik daar iets over cheesecake? Mmmmm lekker hoor. Slaap lekker peeps en fijne dag weer morgen xxx