Florida 2017 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu Florida 2017 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jaime, Rody, Jayden en Jenna Hoeven - WaarBenJij.nu

Florida 2017

Door: Jaime

Blijf op de hoogte en volg Jaime, Rody, Jayden en Jenna

05 Februari 2017 | Nederland, Nederland

Jayden en Jenna mochten dit jaar de bestemming kiezen. Ik zag mezelf al zitten op safari door het Krugerpark in Zuid Afrika op zoek naar de big5.
maar bijna in koor riepen ze: Amerika!! Ik probeerde het nog met Afrika is ook erg gaaf! Maar nee Amerika moest het worden.

Toen ik vroeg naar het waarom? Kwamen ze met de volgende redenen:
1) ze waren er al eens geweest maar kunnen zich er niks meer van herinneren.
2) ze kunnen (als het goed is) de taal verstaan en spreken en willen dit testen.
3) DE PRETPARKEN!!
4) en deze kwam van Jayden => Hij lust het eten! Ja right Jay ;)

Rody en ik keken elkaar aan en konden ons wel vinden in de gedachten en keuze van de kids. In 2009 zijn we van New York naar Orlando gereden. En nu is het wel heel leuk als we in Orlando starten en dan Florida verder naar beneden gaan ontdekken.

Dus....Florida here we come!!